خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

امنیت و آرامش ارمغان ایستادگی مرزبانان روزه‌دار است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۴۶۴

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با تاکید بر این که امنیت و آرامش ارمغان ایستادگی مرزبانان روزه‌دار است، گفت: ایام نوروز جزو رمان‌هایی است که فعالیت کارکنان انتظامی در آن جلوه بیشتری دارد، خط مقدم امنیت، کارکنان غیور انتظامی هستند که روزهای نوروز را فرصتی مغتنم برای ارائه خدمات مضاعف به مردم شریف ایران اسلامی می‌دانند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (۵ فروردین ۱۴۰۳) در بازدید از مقرهای مرزبانی استان گلستان و دیدار با پرسنل فرماندهی مرزبانی این استان، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادت یکایک کارکنان در ماه مبارک رمضان، تبریک سال نو و قدردانی از تلاش‌های مرزبانان گفت: ایام نوروز جزو رمان‌هایی است که فعالیت کارکنان انتظامی در آن جلوه بیشتری دارد، خط مقدم امنیت، کارکنان غیور انتظامی هستند که روزهای نوروز را فرصتی مغتنم برای ارائه خدمات مضاعف به مردم شریف ایران اسلامی می‌دانند.

وی افزود: خدمت بی.منت و ارائه خدمات انتظامی در انظار و افکار مردم در ایام نوروز به وجه زیبایی بروز و ظهور پیدا می‌کند‌ اینجانب شخصا در روزهای نوروز از نقطه صفر مرزی سرخس در خراسان رضوی تا پاسگاه‌های مرزی خراسان شمالی، از پاسگاه‌های پلیس راه تا یگان‌های انتظامی، آنچه دیدم عزم جدی و راسخ، انگیزه بالا، سرزندگی و جدیت در انجام ماموریت‌های محوله بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با تاکید بر این کهامنیت و آرامش میهن اسلامی، ارمغان فداکاری همه کارکنان انتظامی از جمله مرزبانان روزه‌دار است، اظهار داشت: نیروهای مرزبانی زحمتکش و تلاشگر هستند و در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی، سرما و گرما و دوری از خانواده، امنیت مرزهای استان را تامین می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: شما مرزبانان با شب بیداری و تلاش مضاعف، در این ایام مبارک با زبان روزه از مرزهای ایران اسلامی حراست و پاسداری می‌کنید که قطعا مرزبانی از حریم کشور در این ماه صیام، روح وجانتان را با لحظات معنوی انس با خدا در این ماه مبارک جلا می‌دهد.

وی با بیان این که مردم در تعطیلات نوروزی بدون دغدغه امنیت به سفر عزیمت می‌کنند، خاطرنشان مرد: در حالی که اکثر دستگاه‌ها در این روزها تعطیل هستند، ولی جان برکفان انتظامی ایثار می کنند و در مرزها و مقرهای انتظامی حضور دارند و به مردم کمک می‌کنند و امنیت کشور را فراهم می‌سازند.

ادیانی همچنین گفت: حضور در پاسگاه‌های مرزی برای بنده، تداعی‌کننده دوران پرافتخار دفاع مقدس است و هدف مشترک رزمندگان در دوران دفاع مقدس و جان برکفان مرزبانی در زمان کنونی، دفع تجاوز دشمنان و برقراری امنیت و آرامش برای مردم عزیز ایران اسلامی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور تاکید کرد: در مرزبانی یک قدم برداشتن برابر صد قدم ثواب دارد و هر انسان منصفی باید قدردان زحمات مرزبانان غیور و شجاع باشد که در سرمای زیر صفر درجه از تمامیت ارضی ایران حراست می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در مجموعه انتظامی کشور بیان کرد: راهبرد محموعه انتظامی مروت و مهربانی با آحاد مردم و برخورد سخت و قاطع با اخلالگران نظم و امنیت در جامعه است، صد درود و صد سلام بر بازوان ستبر شما که اشدا علی الکفار و رحما بینهم هستید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: با اطاعت از فرمان رهبری در مرزها حضور پیدا کرده‌ایم تا اگر مشکلات و یا نارسایی‌هایی در زمینه‌های مختلف وجود دارد، پیگیری و حل کنیم؛ چراکه معتقدیم حضور در میدان، گره‌گشای بسیاری از چالش‌ها و مشکلات خواهد بود. مشکلات اقتصادی شما را می‌دانم و تمام سعی خود را برای جهاد ساخت مسکن در مجموعه انتظامی کشور انجام می‌دهم.

وی ضمن بیان فضیلت‌های ماه مبارک رمضان به حاضران در جلسه توصیه کرد: به بعد معنوی، ایمان و توسل به اهل بیت (ع) بیشتر توجه داشته باشید تا خداوند به کارتان برکت دهد، هرچقدر معرفت انسان نسبت به خدا بالاتر برود، خضوع او نیز بیشتر خواهد بود و این خضوع، او را در نزد مخلوق خدا نیز محبوب‌تر خواهد کرد.

ادیانی تاکید کرد: کارکنان مجموعه انتظامی کشور با حضور آگاهانه و هوشیارانه خود، همواره توطئه‌ها دشمنان را بی‌اثر کرده‌اند و با رصد فتنه‌انگیزی‌های دشمنان به صورت پنهان و آشکار، امنیت داخلی واجدالوصف نظام جمهوری اسلامی ایران و آسوده خاطری آحاد مردم را به ارمغان آورده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به نقش اساسی امنیت در پیشرفت کشور در تمامی حوزه‌ها افزود: امنیت پیش‌نیاز تمام فعالیت‌ها است و اگر امنیت نباشد پیشرفتی حاصل نمی‌شود. البته این امنیت در چند موقعیت بیشتر رخ‌نمایی می‌کند، مانند راهپیمایی یوم.الله ۲۲ بهمن ، پیاده‌روی حماسه بزرگ اربعین حسینی و ایام انتخابات که رهبری معظم انقلاب که افتخار سربازی ایشان را داریم، بابت ایجاد این امنیت از همه شما تشکر کرده‌اند که این بالاترین مدال افتخار است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: باید خدا را به خاطر وجود شما مجاهدان شکر گفت که با انگیزه بالا و نشاط نوروزی و سرزندگی، این‌چنین رخ نمایی می‌کنید که این اقتدار موجب بالا رفتن تراز مقبولیت شما می‌شود. من به خود می‌بالم که خادم چنین مجموعه با اراده و بی‌منتی هستم که خود را سرباز ولایت می‌دانند و خدمت در این لباس مقدس را برای خود افتخاری بزرگ برمی‌شمارند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در پایان خطاب به فرماندهان حاضر در جلسه گفت: من به عنوان یک طلبه و خدمتگذار از شما می‌خواهم، قدر این نیرو‌های جان بر کف و جان فدا را بدانید، امروزه نیروهای مرزبانی از انگیزه و توان بسیار بالایی برخوردارند و افتخار می‌کنند که از مرزهای کشور جمهوری اسلامی حراست کنند؛ بنده دیدار با شما مجاهدان راه خدا را برای خود، سرمایه‌ای کارآمد در آخرت و روز قیامت می‌دانم.

براساس اعلام معاونت تبلیغات و روابط‌عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، حجت‌الاسلام ادیانی در بازدیدهای نوروزی اخیر خود از مقرهای مرزبانی انتظامی در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان، از نزدیک و به صورت چهره به چهره با مرزبانان دیدار و از آنان تجلیل کرده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز