خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا اعلام کرد:

تداوم نهضت ساخت مسکن برای کارکنان انتظامی؛ در دستور کار فرماندهان در سال ۱۴۰۳

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۵۰۴

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: تعمیق و ایجاد نهضت قرآنی و نهج‌البلاغه در مجموعه بزرگ انتظامی و همچنین تداوم نهضت ساخت مسکن برای کارکنان خدوم و زحمت‌کش انتظامی در سال جدید در دستور کار فرماندهان محترم قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز (اول فروردین ۱۴۰۳) در لحظه تحویل سال نو در جمع کارکنان مرزبانی هنگ سرخس حضور یافت و گفت: خداوند را شاکرم در ماه مبارک رمضان و ماه نزول قرآن در اولین لحظات سال نو در کنار شما عزیزان شریف مرزنشین شهرستان سرخس هستم. عید واقعی و اصلی مؤمنان عید نوروز نیست، بلکه این شادباش، باستانی است چون عید ما زمانی است که خداوند از عمل ما راضی باشد. 

ادیانی دلیل حضور خود در جمع مرزبانان غیور هنگ مرزی سرخس در لحظات تحویل سال نو که برای همه خاطره‌انگیز و مهم است را ادای دین و وظیفه عنوان کرد و اظهار داشت: حضور تقریبا صد درصدی کارکنان شریف انتظامی و خانواده‌های محترم آنان در انتخابات و اقدامات تبیینی و بصیرت‌افزایی انتظامی در سطح جامعه جهت ترغیب و تشویق مردم برای مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رای و تامین امنیت کامل انتخابات از جمله اقدامات شیرین انتظامی در سال ۱۴۰۲بود که جنگ رسانه‌ای دشمن و توطئه‌های آنان را خنثی کرد. 

نماینده ولی فقیه در مجموعه انتظامی کشور همچنین به یکی از دستاوردهای دولت سیزدهم اشاره و بیان کرد: تلاش بی‌وقفه دولت برای گشودن دیپلماسی فعال بخصوص با همسایگان و منطقه و تغییر کفه موازنه قدرت در زمانی که بیشتر کشورها وابسته هستند، ستودنی است. 

ادیانی با اشاره به اقدامات و فعایت‌های مجموعه انتظامی در سال گذشته یادآوری کرد که دمیدن روحیه نشاط در بین کارکنان انتظامی و کسب مقام فاخر اولی برای اولین بار بعد از چهل سال در مسابقات سراسری قرآن کریم نیروهای مسلح از کامیابی‌های سال گذشته و تقدیم بیش از ۸۵ شهید در راه امنیت کشور از افتخارات پلیس مردمی و مجاهد بوده است. 

وی در ادامه به برنامه‌ها و اولویت‌های سال ۱۴۰۳ پرداخت و گفت: تعمیق و ایجاد نهضت قرآنی و نهج‌البلاغه در مجموعه بزرگ انتظامی و همچنین تداوم نهضت ساخت مسکن برای کارکنان خدوم و زحمت‌کش انتظامی در سال جدید در دستور کار فرماندهان محترم قرار گرفته است. 

ادیانی مساله تعامل و ارتباط صحیح با مردم و خوش‌رفتاری با آنان را یکی از خواسته‌ها و مطالبات جدی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و خود از کارکنان انتظامی در ارتباط با مردم برشمرد و تاکید کرد: لازمه ادای این شغل حساس، بالا بردن معنویت است. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا همچنین در خصوص اهمیت ماه مبارک رمضان یادآور شد: در ماه رمضان، گناهان انسان ذوب می‌شوند و مقام انسان در پیشگاه خداوند متعال بسیار بالاتر می‌رود، چون رمضان باعث استحکام جامعه اسلامی می‌شود؛ بنابراین از خدا بخواهیم من و شما را به روزه‌داری در این ماه توفیق بدهد. یکی از کارهایی که در این ماه سفارش شده است، صلوات برحضرت محمد و آل محمد و تلاوت قرآن است. 

براساس اعلام معاونت تبلیغات و روابط‌عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا، ادیانی در پایان تصریح کرد: برای ستحکام درونی گشتیم و گشتیم، اما بالاتر از قرآن پیدا نکردم؛ چون این دل‌های تاریک با نور قرآن روشن می‌شود. در جامعه اسلامی نباید مسلمانی یافت شود که روزی بر او بگذرد و قرآن تلاوت نکند، البته ما بارها گفتیم و سفارش کرده‌ایم که کارکنان انتظامی روزانه حداقل ۵۰ آیه از قرآن کریم تلاوت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز