خبرگزاری کار ایران

تکمیل ظرفیت بیش از ۷۰ درصد مراکز اقامتی استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۱۷۷

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران از تکمیل ظرفیت ۷۲ درصد مراکز اقامتی استان تهران تاکنون خبر داد.

به گزارش ایلنا، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در حاشیه نشست ستاد اجراییات سفر استان تهران که با حضور رئیس جمهور، وزرا و استانداران تشکیل شد، گفت: ۳۰۰ مجموعه هتل و مراکز اقامتی در استان تهران داریم که از ابتدای تعطیلات نوروز تا امروز ۷۲ درصد این مراکز پذیرای مسافران نوروزی است.

عباس جوهری افزود: آمار‌ها حاکیست استان تهران جزو سه استان برتر در بازدید از اماکن و مراکز تاریخی و موزه‌ها از ابتدای نوروز بوده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون استاندار تهران همچنین گفت: ۱۶۷ پایگاه امدادی و هلال احمر، ۳۱۳ پایگاه اورژانس و دو پایگاه هوایی در ایام نوروز آماده خدمات رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی هستند که بازرسان استانداری نحوه خدمات رسانی این پایگاه را رصد می‌کنند.

عباس جوهری افزود:رسیدگی روزانه به سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها هم در دستور کارقرار دارد که گروه‌های بازرسی بر این موضوع هم نظارت می‌کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: یکی دیگر از نکات مهم در ایام نوروز بحث رسیدگی و سرکشی به بیمارستان‌ها است که روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی موظف به بازدید از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شدند و تخت‌های لازم برای بیماران مهیا است و در این بازدید‌ها اگر مراجعان مواردی را مطرح کنند، فوری رسیدگی می‌شود.

عباس جوهری افزود:یکی از اقدامات دیگر که امسال برای اولین بار صورت گرفت این بود که با هماهنگی با بیمه ایران نمایندگان بیمه در ۳۰ کیلومتری شهر‌ها مستقر شدند و سر صحنه تصادفات حضور می‌یابند که تا امروز نمایندگان بیمه بر ۱۰۵ فقره تصادف سر صحنه رسیدگی کردند.

معاون استاندار تهران همچنین گفت: در همه شهرستان‌ها بازارچه‌های صنایع دستی تشکیل شده که با استقبال مسافران نوروزی مواجه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز