خبرگزاری کار ایران

در پی رژه موتورسواران نیروهای مسلح؛

۱۲ بهمن در تهران محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۶۲۸

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشریح محدودیت‌های ترافیکی روز ۱۲ بهمن در سطح پایتخت گفت: مراسم رژه موتورسواران نیروهای مسلح از فرودگاه مهرآباد شروع و در بهشت زهرا (س) به پایان می‌رسد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ احسان مومنی درباره محدودیت‌های ترافیکی رژه موتورسواران نیروهای مسلح در روز ۱۲ بهمن در پایتخت گفت: فردا همزمان با سالروز ورود تاریخی بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در ساعت ۰۹:۳۳ دقیقه صبح مراسم رژه یگان‌های موتورسوار نیروهای مسلح از فرودگاه مهرآباد آغاز خواهد شد.

وی افزود: سپس این موتورسواران ادامه مسیر داده و وارد بزرگراه شهید لشگری و میدان آزادی خواهند شد و بعد از آن وارد خیابان آزادی و میدان انقلاب و بعد از آن وارد خیابان کارگر به سمت جنوب تا میدان رازی شده و از آنجا وارد دشت آزادگان و میدان نهم دی و پس از آن وارد بزرگراه نواب می‌شوند . بعد از طی این مسیر، این موتورسواران وارد بزرگراه شهید چراغی و بزرگراه شهید کاظمی به سمت جنوب و در نهایت وارد بزرگراه خلیج فارس شده و از آنجا وارد آستان مقدس حضرت امام خمینی (ره) و بهشت زهرا (س) خواهند شد که خاتمه مراسم همین نقطه خواهد بود.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: در طول این مسیر محدودیت‌های تردد به صورت مقطعی و کوتاه خواهد بود که به محض اینکه یگان‌های موتورسوار در هر محور حضور پیدا می‌کنند، محورهای عمود به خیابان آزادی و انقلاب برای دقایقی بسته خواهد شد و پس از آن رانندگان عزیز می توانند ادامه مسیر بدهند.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، مومنی در پایان گفت: به رانندگان گرامی توصیه می شود در طول اجرای این مسیر همکاری کامل و لازم را با تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در این محدوده ها داشته باشند تا این مراسم به نحو احسن انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز