خبرگزاری کار ایران

پلیس راهور تهران اعلام کرد:

تمهیدات ترافیکی بازی تیم‌های پرسپولیس و الدحیل قطر

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۸۲۹

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ به تشریح تمهیدات ترافیکی بازی تیم‌های پرسپولیس و الدحیل قطر پرداخت.

به گزارش ایلنا، سرهنگ احسان مومنی در تشریح جزئیات این خبر گفت: فردا سه‌شنبه بازی تیم‌های پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد.

وی افزود: به دلیل اهمیت این مسابقه و حضور پرشور تماشاگران خانم و آقا در ورزشگاه آزادی، پلیس راهور تهران بزرگ به‌منظور سهولت تردد و رفت‌وآمد تماشاگران و سایر شهروندانی که در محورهای اطراف در حال تردد هستند، تمهیدات ترافیکی را به دلیل شرایط خاص این بازی در معابر پیرامونی ورزشگاه در نظر گرفته است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: به همین منظور تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در معابر پیرامونی و اطراف ورزشگاه آرادی از ساعاتی قبل از آغاز مسابقه مستقر خواهند شد و جهت روان‌سازی ترافیک و تامین نظم عبور و مرور تمهیدات ترافیکی خود را اجرا خواهند کرد.

مومنی در ادامه خاطرنشان کرد: به تماشاچیان عزیز توصیه می‌شود که حتی‌المقدور از حمل‌ونقل عمومی، مترو و همچنین اتوبوس‌های شرکت واحد که به همین منظور مستقر شده‌اند، برای تردد در این محدوده استفاده کنند. 

این مقام انتظامی همچنین از تماشاچیانی که با خودروی شخصی به محل استادیوم آزادی مراجعه می‌کنند، درخواست کرد که حتما در محل پارکینگ‌هایی که از قبل پیش‌بینی شده است، استفاده کنند و از پارک در حاشیه معابر بزرگراهی به دلیل وقوع حوادث ناگوار و تصادف جدا خودداری نمایند. 

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، مومنی در پایان گفت: مراجعه‌کنندگان توجه داشته باشند که در محدوده آزادراه به سمت ورزشگاه و از بزرگراه شهید حکیم به ورودی به ورزشگاه و خیابان جهاد ممنوعیت تردد خودروها اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز