خبرگزاری کار ایران

پلیس راهور پایتخت اعلام کرد:

ممنوعیت تردد کامیون‌ها از ساعت ۶ تا ۹ صبح در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۶۱۶

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ممنوعیت تردد کامیونت‌ها از ساعت ۶ تا ۹ صبح گفت: کامیونت‌ها ارتفاع بالاتری نسبت به قد دانش‌آموزان دارند و بعضا در عرض معابر حرکت می‌کنند و هر آن احتمال بروز حادثه وجود دارد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ احسان مومنی درباره لزوم تمرکز وحواس جمع رانندگان کامیونت در شهر تهران توضیح داد و گفت: برخی رانندگان کامیونت، هیچ توجهی به ترافیکی که در پشت سر آنها پس از توقف دوبله ندارند و هیمن‌طور به کار و تخلیه بار ادامه می‌دهند و اصلا به فکر رانندگانی که در ترافیک متوقف شده‌اند، نیستند.

وی افزود: ممنوعیت ترددی که از تاریخ یکم تا ۱۵ مهر ۱۴۰۲ از ساعت ۶ تا ۹ صبح اعمال می‌شود و تردد کامیونت‌ها را در سطح شهر تهران ممنوع می‌کند، به دلیل همین موضوع است.

مومنی ادامه داد: توصیه می‌شود بعد از ۱۵ مهرماه نیز رانندگان کامیونت‌ها که قصد تخلیه بار خود را دارند، با فروشگاه مورد نظر خود هماهنگ باشند و در ساعات خلوت و لحظاتی که ترافیک به‌وجود نمی‌آید و در محلی مناسب اقدام به تخلیه و بارگیری کالاهای خود کنند. 

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: کامیون باید پس از تخلیه بار به راه خود ادامه دهد و در محلی ایمن و کم‌ترافیک توقف کند و بعد از آن هم می‌تواند برای فاکتور کردن و ادامه کار به فروشگاه مراجعه کند تا باعث ترافیک نشود. 

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، مومنی در پایان خاطرنشان کرد: کامیونت‌ها ارتفاع بالاتری نسبت به قد دانش‌آموزان دارند و بعضا در عرض معابر حرکت می‌کنند و هر آن احتمال بروز حادثه وجود دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز