خبرگزاری کار ایران

معاون پلیس راهور پایتخت:

۳۰ درصد از ترافیک تهران مربوط به ترددهای آموزشی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۴۰۷

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در زمان اجرای طرح شناور سازی ترافیک بسیار کمتری را شاهد بودیم.

به گزارش ایلنا، سرهنگ احسان مومنی درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز دوشنبه سوم مهرماه از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی و شرقی به سمت مرکز شهر بودیم.

وی افزود: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ به‌منظور اجرای طرح جناغی‌ها در معابر بزرگراهی حضور دارند تا از حرکت و تغییر مسیرهای ناگهانی خودروها جهت ورود به رمپ‌ها و خروجی بزرگراه‌ها خودداری کنند و با این کار نظم خاصی را به معابر شهری بدهند. 

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: ۳۰ درصد از ترافیک پایتخت مربوط به ترددهای آموزشی است و با توجه به این موضوع پلیس از چند ماه قبل پیش‌بینی لازم را در خصوص افزایش ترافیک مهرماه داشت. با بررسی‌هایی که از ترافیک دو روز قبل نیز داشتیم مشخص شد، بسیاری از هموطنان در تعطیلات به سر می‌بردند و در روز شنبه که بین تعطیلی بود ترافیک روان‌تری را نسبت به امروز شاهد بودیم.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ترافیک نیمه دوم سال رسما از امروز شروع شد و پلیس پیش‌بینی‌های لازم را در این خصوص داشته است و تمامی تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در معابر شهری جهت روان سازی ترافیک حضور دارند. 

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت اظهار داشت: اجرای طرح شناور سازی ترددها در تابستان بسیار برترافیک شهر تهران تاثیرگذار بود و در آن مدت شاهد روانی ترافیک در پایتخت بودیم و تمامی محورهایی که صبح امروز بار ترافیکی را در آنها شاهد بودیم، در زمان شناور بودن ترددها دارای ترافیکی عادی و روان‌تر بودند.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، مومنی در پایان گفت: امید است که طرح شناور سازی مجدد انجام شود تا ترافیک روان‌تر و کمتری را در شهر تهران شاهد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز