خبرگزاری کار ایران

درخواست پلیس راهور از شهروندان در پی بارش برف در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۶۰۰

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیک معابر پایتخت در پی بارش برف را تشریح و درخواست‌هایی را از شهروندان مطرح کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ احسان مومنی در تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی معابر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در  ساعات ابتدایی امروز از معابر سطح شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در مسیرهای مناطق شمالی شهر تهران به دلیل ریزش برف بودیم.

وی افزود: در همین راستا نیز در سطح معابر محله‌های نیاوران، ارتش، سه‌راه یاسر، زعفرانیه، فرمانیه، فرحزاد و ... بارش برف وجود داشت، در عین حال ترافیک نیز پرحجم و در حال حرکت بود. در محدوده ولنجک بارش برف سبب ترافیک نیمه‌سنگین شده بود.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان درخواست کرد که با توجه به لغزنده بودن معابر شمالی تهران با دقت بیشتری رانندگی کرده و فاصله طولی را با خودروی مقابل رعایت کنند.

این مقام ارشد انتظامی همچنین تاکید کرد: پرهیز از سرعت و سبقت در این شرایط باید مورد توجه قرار بگیرد. همچنین رانندگان در شرایط برفی باید نسبت به بازدید از سیستم های خودرویی خود همچون سیستم‌های گرمایشی و فنی خودرو و همچنین همراه داشتن زنجیر چرخ و بازدید از عاج لاستیک اقدام کنند و از پر بودن باک بنزین مطمئن شوند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ تصرریح کرد: تردد موتورسیکلت‌ها در شرایط بارانی و لغزنده بودن معابر ممنوع است و به موتورسیکلت‌سواران توصیه می‌شود که به هیچ وجه در معابر برف‌گیر تردد نکنند.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، مومنی در پایان گفت: معمولا در سرمای هوا، میزان استفاده از وسایل نقلیه شخصی افزایش پیدا می‌کند و همین موضوع نیز سبب افزایش حجم ترافیک خواهد شد. لذا ماموران پلیس راهور برای مدیریت ترافیک عصرگاهی نیز در آماده‌باش هستند. لازم است که مردم نیز زمان سفر خود را مدیریت کرده و در ساعات پیک ترافیک از تردد غیرضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز