خبرگزاری کار ایران

قدردانی رئیس سازمان جهانی هواشناسی از ایران برای برگزاری کنفرانس تغییر اقلیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۵۶۱

رئیس سازمان جهانی هواشناسی (WMO) در پیامی ویدیویی به هفتمین کنفرانس بین‌المللی تغییر اقلیم تهران از دولت و سازمان هواشناسی جمهوری اسلامی برای برگزاری این کنفرانس قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، عبدالله المندوس در پیامی ویدیویی به هفتمین کنفرانس بین‌المللی تغییر اقلیم تهران که روزهای ۹ و ۱۰ بهمن در سالن همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار شد، اظهار داشت: از دولت جمهوری اسلامی ایران و از سازمان هواشناسی این کشور برای فراهم کردن بستری عالی برای مقابله با چالش‌های امروزی تغییر اقلیم سپاس‌گزار هستم.

وی افزود: این کنفرانس بلافاصله پس از کاپ ۲۸ برگزار می‌شود و فرصت بسیار مغتنمی برای دانشمندان و استعدادهای جوان در خصوص بحث و بررسی چالش‌ها با تمرکز بر توسعه پایدار و حمایت از دولت و ایجاد و برنامه‌ریزی راه‌حل‌های مناسب برای مقابله با اثرات تغییر اقلیم است.

رئیس سازمان جهانی هواشناسی (WMO) ادامه داد: با توجه به اهمیت این کنفرانس، همه شرکت‌کنندگان را ترغیب می‌کنم تا فعالانه مشارکت کنند و در موفقیت کنفرانس سهیم شوند.

براساس اعلام روابط‌عمومی سازمان هواشناسی کشور، المندوس در پایان پیام خود گفت: مایلم از نماینده دائم ایران در سازمان جهانی هواشناسی، دکتر سحر تاج‌بخش مسلمان به دلیل مشارکت برجسته و نقش پیش‌روی ایشان در برگزاری چنین کنفرانس برجسته بین‌المللی تقدیر و تشکر کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز