خبرگزاری کار ایران

آغاز نخستین کنفرانس بین‌المللی توفان‌های گرمسیری اقیانوس هند در پژوهشگاه هواشناسی ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۲۰۶

نخستین کنفرانس بین‌المللی توفان‌های گرمسیری اقیانوس هند امروز دوشنبه ۱۷ مهرماه همزمان با پنجاهمین سالگرد تشکیل پنل توفان‌های گرمسیری سازمان جهانی هواشناسی در پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو ایران آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا، این کنفرانس با حضور شماری از مسئولان داخلی و خارجی و پژوهشگران حوزه هواشناسی با همکاری سازمان هواشناسی کشور، پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو و سازمان جهانی هواشناسی برگزار شده است.

بر اساس اعلام پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو، در بخش بین‌الملل این کنفرانس سخنرانانی از کشورهای چین، میانمار، فیلیپین، هند، مالزی و عمان حضور خواهند داشت. 

مهدی رهنما، دبیر علمی این کنفرانس هدف از برگزاری آن را گردآوری و بحث در خصوص آخرین دستاوردهای علمی مربوط به تغییر اقلیم و پیامدهای آن برای مناطق تحت تاثیر توفان‌های حاره‌ای اعلام کرده است.

وی همچنین تاکید کرده است که آگاهی بخشی ذی‌نفعان درباره توفان‌های دریایی، آثار و پیامدهای آن و زمینه‌سازی یافتن راهکارهای مناسب برای مقابله با آثار اقتصادی، اجتماعی، زیست‌محیطی، حمل‌ونقل دریایی و کاربری‌های ساحلی و دریایی ناشی از توفان‌های گرمسیری از دیگر اهداف برگزاری این کنفرانس است.

براساس گزارش روابط‌عمومی سازمان هواشناسی کشور، پخش زنده نخستین کنفرانس بین‌المللی توفان‌های گرمسیری اقیانوس هند از بستر آپارات به آدرس www.aparat.com/rimas.ac.ir انجام می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز