خبرگزاری کار ایران

​استفاده ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار زن از زیرساخت‌های ویژه بانوان شهرداری در تابستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۲۲۹

مدیر کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران گفت: میزان استفاده بانوان از زیرساخت‌های ویژه بانوان در تابستان بالغ بر پنج میلیون و ۳۰۰ هزار نفر بوده است.

به گزارش ایلنا از سایت شهر، مریم اردبیلی، مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران با پرداختن به امکانات و زیرساخت‌های ایجاد شده در پایتخت برای بانوان و دختران بیان کرد: در سطح شهر تهران ۹ بوستان ویژه بانوان، ۲۲ شهربانو و ۷ شهردخت ویژه دختران و بانوان داریم. 

وی به استقبال بانوان از این امکانات اشاره کرد و گفت: میزان استفاده بانوان از زیرساخت‌ها در تابستان، بالغ بر پنج میلیون و ۳۰۰ هزار نفر بوده است. این آمار قطعا از چندسال گذشته بیشتر است. بانوان در این زیرساخت‌ها به طور متوسط بالغ بر ۴ ساعت از زمان روزانه خود را سپری می‌کنند. 

اردبیلی بیان کرد: این استقبال می‌تواند نشان دهنده این باشد که خانم‌ها بیشتر به مکانی که احساس آرامش داشته باشند پناه می‌برند. 

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران تاکید کرد: در شهرداری تهران باید از لحاظ زیرساختی و نرم افزاری، فضاها و امکاناتی برای خلاقیت و اتمسفر کنشگری زنان، دختران و عاملیت جدی خانواده فراهم کنیم تا در جهت رفع مشکلات اجتماعی بانوان در جامعه قدم برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز