خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بهزیستی کشور:

بیش از ۵۰۰ هزار خانواده تحت پوشش بهزیستی قرار گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۶۶۲

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت:‌ بیش از ۵۰۰ هزار خانواده از پشت نوبتی هایی که سالیان سال منتظر دریافت خدمات بودند، تحت پوشش قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد قادری، رئیس سازمان بهزیستی کشور در مراسم گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت با آرزوی پیروزی جبهه مقاومت گفت: کارهای بزرگ، اراده بزرگ و همت بلند و عالی می خواهد. تحول نظری و مبانی آن تازه گردانی شده و حرف نو و رویکرد جدید به حوزه ماموریتی ما وارد شده است.

رییس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: نگاه سازمان این بود که سلسله فعالیت‌های فراگیر اجتماعی و مسیر تحول و راهگشایی را بپیماید. استقرار نظام ملی احسان و نیکوکاری، استفاده و به روزرسانی فناوری های اجتماعی و پیشران های مرتبط احصا شد.

وی با اشاره به گزارشی از عملکرد این سازمان ادامه داد: کمبود منابع همیشه در کشور وجود دارد، اما در کنار این کمبود منابع و محدودیت ها به تجهیز و اهرم کردن منابع فکر کردیم. یاری گری اجتماعی را مرور کردیم که قابلیت جریان سازی داشت و خود منتشر کننده بود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: از سرمایه های اجتماعی در این دولت استفاده کردیم و ظرفیت سازی اجتماعی و به میدان آوری نهادها، دستگاهها و حلقه های میانی را انجام دادیم و ادبیات جدید و فاخری شکل گرفت.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: همانطور که می دانید اعتماد اجتماعی پایه و اساس شکل گیری سرمایه اجتماعی است انشالله با اتصال درگاه‌های دانش پایه، مدل های موفق اشتراکی نیز بیش از گذشته توسعه پیدا می کند.

وی با اشاره به مشارکت جامعه نخبگانی تصریح کرد: ایجاد باشگاه مهارت و توانمندسازی برای ایجاد نوآوری در قالبی تحولی و رقابتی است و انشالله طراحی هویت بصری را جلوه می نماید.

وی ادامه داد: در سازمان بهزیستی غنای خدمات مقصود ما بود. منطق این نگاه نیز برنامه ریزی نتیجه محور بود. نمایش بن مایه های غیرتمدارانه برای انجام ماموریت‌های خاص کشور در این نشست عینی است.فناوری امید یعنی فن آور زندگی مردم‌ باشیم.

قادری با اشاره به برنامه های پیش رو سازمان بهزیستی گفت: از اردوهای پیشرفت و مسئله محور با حضور جمع نخبگانی در سراسر کشور حمایت می کنیم.قاب پیشرفت سازمان بهزیستی امروز رنگارنگ است سازمانی که در این دو سال ترجمه تجربه ها بود و خواسته هایی که عملی شد و مصادیق آن پشت نوبتی هایی هستند که سالیان سال منتظر دریافت خدمات بودند و بیش از ۵۰۰ هزار خانواده تحت پوشش قرار گرفتند. ما در سازمانمان دبیرخانه اشتغال داشتیم اما در این دو سال پس از دوازده سال سازمان بهزیستی صاحب حوزه ها و مراکز برنامه ریزی و اشتغال شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز