خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک رئیس سازمان مدیریت بحران تهران به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۹۰۸

جانشین شهردار تهران در مدیریت بحران و پدافند غیر عامل و رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در پیامی، هفتم مهرماه ، «فرارسیدن روز آتش نشانی و ایمنی» را به آتش‌نشانان جان برکف تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در پیام علی نصیری رئیس این سازمان آمده است: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان پالایشگاه آبادان که روز 7 مهرماه سال 1359، در حالی که مشغول اطفای حریق ناشی از حمله هوایی دشمن به پالایشگاه بودند، در حمله مجدد دشمن بعثی به این پالایشگاه شهید شدند و این روز ملی به نام و یاد فداکاری آنها نامگذاری شد، فرا رسیدن روز آتش‌نشان را به تمامی آتش‌نشانان عزیز و پرتلاشی که با خدمات شبانه‌روزی خود به شهروندان در شرایط خطرناک جان خود را به خطر می اندازند تا ما و اموالمان را از خطر نجات دهند، تبریک می‌گویم.

 وی در این پیام یادآور شد: روز آتش‌نشان، یادآور جهادها و تلاش‌های قهرمانان عرصه ایمنی، گرامیداشت یاد شهدای آتش‌نشان در حوادثی چون حریق ساختمان پلاسکو و ساختمان ۱۵۳ خیابان بهار است که بارها رخ داده و هر بار با مجاهدت و تلاش این قهرمانان بی‌ادعا از گسترش آنها جلوگیری شده و ایمنی به محیط شهری ما بازگشته است. دلیرمردانی که با گذشتن از جان خود، آتش شعله‌ور شده در این شهر را خاموش می‌کنند. چه بسیار انسان‌های پاک و شجاعی که در این راه به شهادت رسیدند و نامشان در تاریخ این سرزمین جاودان شد. هفتم مهرماه "روز آتش نشانی و ایمنی"  بهانه ای است برای تقدیر از فداکاری این جان برکفان.

در پایان این پیام آمده است: به پاسداشت این روز گرامی، بر خود لازم می‌دانم از  زحمات و تلاش‌های صادقانه همه همکاران گرانقدر سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران و سراسر کشور در راستای اشاعه فرهنگ ایمنی و حفاظت از جان و مال شهروندان عزیز قدردانی کنم. امید آنکه در سایه الطاف خداوند منان و ظلّ توجهات حضرت ولی عصر (عج) همواره سلامت و پیروز  باشید و در ارتقای کارآمدی نظام اسلامی و آرامش بخشی به مردم گامهای موثری بردارید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز