خبرگزاری کار ایران

ضرورت توجه به حوزه‌ سلامت، ایمنی و محیط زیست در مدیریت شهری

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۰۶۹

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر ضرورت توجه مدیران ارشد شهرداری تهران به موضوع سلامت، ایمنی و محیط زیست ( (HSE مناطق 22 گانه در رویکردهای مدیریت شهری تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، علی نصیری رئیس سازمان و دبیر شورای سیاست گذاری (HSE) شهرداری تهران در سومین نشست مدیران ادارات سلامت، ایمنی و محیط زیست مناطق 22 گانه که با حضور مدیران این اداره برگزار شد، افزود: لازم است مدیران HSE مناطق مشارکت فعالانه و موثری در حوزه رفع خطر و ارتقای ایمنی در سطح شهر تهران داشته باشند.

بر اساس این گزارش، مهم ترین موضوعات مطرح شده در این نشست؛ پایش الزامات سلامت، ایمنی و محیط زیست مراسم پیاده روی اربعین حسینی(ع) و جاماندگان اربعین حسینی(ع) ، تشریح نحوه هزینه کرد ردیف بودجه اعتباری ادارات HSE و احراز صلاحیت حرفه ای روسای ادارات HSE مناطق 22 گانه بشمار می آید.

همچنین  تبادل نظر در خصوص نظام نامه، ساختار سازمانی و احراز صلاحیت حرفه ای روسای ادارات و همکاری ادارات HSE مناطق 22 گانه با دبیرخانه HSE شهرداری تهران در اجرای پروژه های تعریف شده از دیگر موضوعات مهم این نشست بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز