خبرگزاری کار ایران

با برگزاری مراسم تودیع و معارفه؛

«سرهنگ موسوی‌پور» جایگزین «سردار حمیدی» در ریاست پلیس راهور تهران شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۹۲۹

امروز با حضور رئیس پلیس راهور فراجا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ و جمعی از فرماندهان و مسئولان پلیس پایتخت و مدیران شهری تهران، مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور تهران بزرگ برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ که با سخنرانی مدیران مدعو همراه بود، سردار محمد حسین حمیدی، رئیس سابق پلیس راهور پایتخت به گوشه‌ای از اقدامات و فعالیت‌های دوران مدیریتش اشاره کرد و راهکارهای مدیریت بر کلانشهر تهران در بحث ترافیک در سال‌های آتی را برشمرد. 

در این مراسم، از زحمات «سردار محمد حسین حمیدی» قدردانی و «سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور» به عنوان رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ معرفی  شد. موسوی‌پور پیش از این به مدت چهار سال جانشین رئیس پلیس راهور پایتخت بود. 

وی که سال‌ها با عناوین مختلف در حوزه مدیریت ترافیک شهر تهران فعالیت داشته است و مدیریت ترافیک پایتخت را با ریاست بر مناطق مختلف، سرکلانتری‌ها و معاونت هماهنگ‌کنندگی  و جانشینی ریاست پلیس راهور پایتخت تجربه کرده است، حالا بر کرسی ریاست پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ می‌نشیند.

در  مراسم تودیع و معارفه‌ای  که امروز با حضور سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ و مسئولانی از استانداری، فرمانداری، شورای شهر، شهرداری تهران و سپاه پاسداران در ستاد پلیس راهور تهران بزرگ برگزار شد، از زحمات چندین‌ساله سردار محمد حسین حمیدی قدردانی به عمل آمد. 

در این مراسم، سردار محمدیان، رئیس پلیس پایتخت نقش پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در ماموریت‌های سنگین انجام‌شده را بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و به فداکاری‌های تیم‌های راهور اشاره کرد و برای سرهنگ موسوی‌پور آرزوی موفقیت در کسوت جدید داشت. 

همچنین سردار سید کمال هادیان‌فر، رئیس پلیس راهور فراجا هم در این مراسم ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره لزوم کاهش تصادفات و دغدغه ایشان در این حوزه  گفت: بحث روان‌سازی ترافیک همیشه و همه‌جا در دستور کار پلیس راهور قرار دارد و این چرخه در حال انجام است و گذشته از خدماتی مانند مانند صدور گواهینامه و ... ، در سال جاری مجموعا ۶۲ میلیون خدمت به شهروندان ارائه داده‌ایم که بحث تصادفات و پیشگیری و کاهش آن جزو برنامه‌های اصلی و جدی پلیس راهنمایی و رانندگی است. 

احمد قیومی، معاون استاندار و فرماندار تهران نیز که به نمایندگی از استاندار تهران در مراسم امروز شرکت کرد، از زحمات کارکنان پلیس راهور که تلاش‌های بسیاری را در حوزه روان‌سازی ترافیک انجام می‌دهند و با عشق به هموطنان و همکاران خود، قدم‌های مؤثر بسیاری را برداشته‌اند قدردانی کرد. 

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، در این مراسم همچنین سردار سید تیمور حسینی، جانشین رئیس پلیس راهور فراجا، سردار حسن مومنی، رئیس پلیس راه کشور، سردار حسین رمضانی، معاون اجرایی پلیس راهور فراجا، سردار مسعود مصدق، جانشین رئیس پلیس راهور فراجا، محسن هرمزی، سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، سید جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران و برخی رؤسا و مدیران فعلی و پیشین پلیس راهور تهران بزرگ نیز حضور داشتند. 

«سرهنگ موسوی‌پور» جایگزین «سردار حمیدی» در ریاست پلیس راهور تهران شد

«سرهنگ موسوی‌پور» جایگزین «سردار حمیدی» در ریاست پلیس راهور تهران شد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز