خبرگزاری کار ایران

وزیر علوم:

آمایش آموزش عالی موجب افزایش بهره‌وری است

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۹۸۷

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست با هیئت رئیسه دانشگاه گیلان که در محل وزارت عتف برگزار شد، با تاکید بر اهمیت آمایش آموزش عالی گفت: شوراهای آموزش عالی در استان‌ها باعث افزایش میزان بهره‌وری، تنوع رشته‌ها و خدمت‌رسانی بهتر آموزش عالی به جامعه هستند.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی وزارت علوم، وزیر علوم با تاکید بر اهمیت نقش شوراهای آموزش عالی در استان‌ها در بحث آمایش آموزش عالی اظهار کرد: هدف اصلی این کار افزایش میزان بهره‌وری، تنوع رشته‌ها و خدمت‌رسانی بهتر آموزش عالی به جامعه است که در بحث استفاده از امکانات نیز می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد و دانشگاه‌ها اگر امکاناتی در اختیار دارند، می‌توانند در اختیار دیگر دانشگاه‌های استان قرار دهند. 

وزیر علوم همچنین در ارتباط با حمایت از پروژه‌های خیّرساز، خوابگاه‌های متاهلین و تجهیزات خوابگاهی دانشجویان قول مساعد داد. 

فرید نجفی، رئیس دانشگاه گیلان هم در این نشست به ارائه گزارشی از دانشگاه در حوزه‌های مختلف پرداخت و به راه‌اندازی دو دانشکده جدید علوم و فنون نوین دریایی و دانشکده حفاظت از زیرساخت‌ها در دانشگاه گیلان اشاره کرد. 

گفتنی است، در این نشست هر یک از اعضای هیئت رئیسه دانشگاه به ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات خود در حوزه‌های مربوطه پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز