خبرگزاری کار ایران

دستگیری عاملان حمله به ماموران راهور در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۲۷۲

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ از دستگیری ۲ متهم که زیر پل کالج در خیابان انقلاب به ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در حین انجام وظیفه حمله‌ور شده بودند، خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، سرگرد محمد زیدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: اواسط تیرماه امسال، راکب و ترک‌نشین متخلف یک دستگاه موتورسیکلت ضمن داشتن سرعت غیرمجاز و تردد خلاف جهت بدون در نظر گرفتن حقوق شهروندی در حال عبور از سطح خیابان انقلاب تهران، حد فاصل میدان انقلاب تا پل کالج بودند که پس از توقف توسط ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی مورد تذکر و اعمال قانون قرار گرفتند.

وی افزود: این افراد متخلف هیچ‌گونه توجهی به تذکر پلیس نکردند و با تذکرات بعدی به سمت ماموران وظیفه‌شناس پلیس راهور با سلاح سرد قمه حمله‌ور و ضمن ضرب مامور پلیس راهور تهران بلافاصله از محل وقوع جرم متواری شدند.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران اضافه کرد: به محض وصول این خبر موضوع در دستور کار تیمی از ماموران مجرب مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت و در همین راستا با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات فنی و پلیسی و پایش دوربین‌های مداربسته محل، هویت هر دو متهم و ضارب این پرونده شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ با اشاره به این که وسیله نقلیه متهمان به پارکینگ منتقل شد، افزود: پس از تکمیل پرونده، متهمان به دادسرا اعزام و سپس با قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز