خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور:

امروز فراجا استوارتر از گذشته به وظیفه خود عمل می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۹۴۱

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در مراسم تشییع شهدای مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز فراجا استوارتر از گذشته به وظیفه خود عمل می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده فراجا در مراسم تشییع شهیدان والامقام سرهنگ دوم «مهدی امینی‌مهر» و سرگرد «سیروس درخشان‌فر» در یاسوج اظهار داشت: تشییع  با شکوه شهدا به همه نشان داد که انقلاب و آرمان‌های آن زنده است و این دو شهید بزرگوار خوشحال هستند که راهشان زنده است و ادامه خواهد داشت.

وی با تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در تشییع این دو شهید غیورمرد تصریح کرد: امروز اینجا هستم تا از همه همرزمان در سپاه همیشه در صحنه، بسیج مقتدر و کارکنان جان برکف فراجا تقدیر و تشکر کنم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با عرض تبریک و تسلیت مجدد به خانواده شهیدان والامقام «امینی‌مهر» و «درخشان‌فر» ادامه داد: پدر و مادر، فرزند ۱۲ ساله و ۷ ماهه هر دو شهید، ما را شرمنده کردند و با درس شجاعت، بصیرت، باعث شده است ما در دفاع از ارزش‌های انقلاب نسبت به گذشته استوارتر  و محکم‌تر به وظیفه خود عمل کنیم.

رضایی در پایان با بیان این که امروز فراجا استوارتر از گذشته به وظیفه خود عمل خواهد کرد، بیان داشت: امروز همه استکبار جهانی از شیطان بزرگ گرفته تا مزدوران داخلی، قاچاقچیان مواد مخدر و هنجارشکنان عفاف و حجاب بدانند در مقابل آنان خواهیم ایستاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز