خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده فراجا اعلام کرد:

پیش‌بینی حضور ۱.۵ میلیون زائر در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۹۶۲

جانشین فرمانده فراجا ضمن پیش‌بینی حضور ۱.۵ میلیون زائر در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: در حال حاضر تمهیدات ترافیکی و انتظامی مناسبی در استان‌های تهران و قم برای برگزاری این مراسم اتخاذ شده است و تمام رده‌های پلیس برای برگزاری این مراسم آمادگی کامل دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح‌ امروز جلسه «قرارگاه روح‌الله» با هدف تبیین تمهیدات انتظامی برای برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) با حضور سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده فراجا، سردار مهدی معصوم‌بیگی، رئیس بازرسی کل فراجا، سردار سید کمال هادیان‌فر، رئیس پلیس راهور فراجا، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی فراجا، سردار عباسعلی محمدیان، رئیس پلیس تهران بزرگ و جمع دیگری از فرماندهان پلیس سراسر کشور برگزار شد. 

سردار رضایی در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت سی‌وچهارمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره)، از پیش‌بینی حضور ۱.۵ میلیون زائر در مراسم فردا خبر داد و گفت: امروز ملت بزرگ ایران جایگاه ولایت فقیه را گرامی می‌دارد و افتخار آن این است که پس از گذشت ۳۴ سال از رحلت معمار کبیر انقلاب، آن‌قدر پرشور در مراسم سالگرد امام خمینی (ره) شرکت می‌کند که گویی اولین سالگرد ارتحال حضرت امام است. 

وی افزود: ملت بزرگ ایران راه امام خمینی (ره) را طی می‌کنند و امروز به صراحت باید گفت که «لبیک یا خامنه‌ای» همان «لبیک یا خمینی» است و «لبیک یا خمینی» همان «لبیک یا حسین (ع)» است و همین شعار نیز برای مراسم امسال انتخاب شده است.

جانشین فرمانده فراجا ادامه داد: در حال حاضر تمهیدات ترافیکی و انتظامی مناسبی در استان‌های تهران و قم برای برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) اتخاذ شده است و تمام رده‌های پلیس برای برگزاری این مراسم آمادگی کامل دارند.

رضایی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: با توجه به تعطیلات پیش‌رو، برخی مردم در این ایام به قصد صله ارحام یا انجام زیارت، به سایر استان‌ها سفر می‌کنند و براساس گزارشات پلیس راهور، این سفرها از دهم خرداد آغاز شده است و سفرها به سمت مقاصد زیارتی و سیاحتی همچنان ادامه دارد.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر لزوم رعایت کامل قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اظهار داشت: رعایت مقررات رانندگی باعث خوشحالی همه بخصوص ماموران پلیس راهور خواهد شد که شاهد کاهش احتمال وقوع تصادفات و خسارات در جاده‌ها خواهند بود.

وی با بیان این که همه رانندگان وسایل نقلیه شخصی و عمومی باید مقررات راهنمایی و رانندگی را به صورت کامل رعایت کنند، عنوان کرد: توصیه می‌کنیم که مسافران به رانندگان تذکر دهند که مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا همه شهروندان بتوانند سفرهای خوب و خوشی داشته باشند.

جانشین فرمانده فراجا ادامه داد: با توجه به پیش‌‌بینی حضور میلیونی زائران در مراسم روز ۱۴ خرداد، باید تمهیدات لازم از نظر ایمنی ترافیکی برای برگشت زائران هم اتخاذ شود تا شرکت‌کنندگان در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) بتوانند بدون هیچ‌گونه مشکلی به شهرهای خود بازگردند.

وی در پایان تصریح کرد: از تمام نهادهایی که در اجرای تمهیدات انتظامی و ترافیکی برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با پلیس همکاری می‌کنند، تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز