خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران خبر داد:

استقرار ۴۵۰ پاکبان و نصب ۱۰۰ مخزن زباله در حرم امام خمینی (ره) و رینگ‌های اطراف آن

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۷۷۳

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران اقدامات این سازمان برای برگزاری مراسم سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شهر، رضا شرفی درباره اقدامات سازمان مدیریت پسماند در خصوص برگزاری مراسم بزرگداشت سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: مجموعه معاونت خدمات شهری شهرداری تهران با دستور شهردار تهران و تاکید معاون خدمات شهری با همه توان در این مراسم حضور خواهد یافت تا به بهترین شکل ممکن در خدمت عاشقان روح‌الله و ارادتمندان معمار کبیر انقلاب شکوهمند اسلامی‌مان باشیم.

وی افزود: در این راستا سازمان مدیریت پسماند از ۱۰ روز قبل با اعزام ماشین‌آلات تخصصی سبک و سنگین نسبت به بهسازی و نظافت اطراف حرم مطهر اقدام کرد. تیم‌های ویژه جمع‌آوری و ساماندهی سگ‌های بلاصاحب هم در محدوده مستقر و اقدام به زنده‌گیری سگ‌های ولگرد کردند. این عملیات هر ۳ روز یکبار تکرار شد تا در روز ۱۴ خرداد زائران با مشکلی روبرو نشوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران افزود: همچنین تیم‌های ویژه مبارزه با حیوانات مضر شهری (موش) با استقرار در محل نسبت به طعمه‌گذاری در رینگ‌های اطراف محل برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام اقدامات لازم را انجام دادند. ۶۰۰ کیلو گرم کیسه پلاستیکی نیز برای نظافت و استفاده در کفشداری‌های حرم به مسئولان امر تحویل داده شد که بلافاصله پس از پایان مراسم توسط همکاران زحمتکش من که در محل مستقر هستند جمع‌آوری و بازیافت خواهدشد.

شرفی با بیان این که برای رفاه حال زائران حدود ۱۰۰ مخزن زباله در محل‌های پیش‌بینی شده، جانمایی می‌شود، اظهار داشت: همانطور که اشاره کردم تعدادی ماشین آلات‌سنگین مانند لودر و کامیون هم برای تسطیح، بهسازی، خاکبرداری و دپوی خاک در حرم امام خمینی (ره) مشغول فعالیت هستند که این اقدامات تا شب اجرای مراسم یعنی پیش از ۱۴ خرداد ماه به انجام می رسد.

وی درباره اقداماتی که روز ۱۴ خرداد توسط پرسنل سازمان مدیریت پسماند انجام می‌شود هم اظهار کرد: با حضور بیش از ۴۵۰ پاکبان زحمتکش، نظافت حرم مطهر و رینگ‌های اطراف آن در پیش، حین و پس از اجرای مراسم سالگرد انجام می شود و یکصد و ۵۰ نفر از عوامل نظارتی و اجرایی نیز در محدوده حرم مستقر خواهند بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: ۸ دستگاه تانکر آب برای شستشوی معابر، ۴ دستگاه خودروی حمل پسماند مکانیزه در کنار ۴ دستگاه خاور روباز در زمان برگزاری مراسم در محل مستقر خواهند شد تا به زائران خدمات‌رسانی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز