خبرگزاری کار ایران

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

درخواست پلیس از زائران مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برای رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۹۹۱

جانشین فرمانده فراجا از عموم زائران مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) درخواست کرد که در هنگام مراجعه به مرقد مطهر و بازگشت به مقاصد خود، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

 

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار قاسم رضایی در حاشیه جلسه «قرارگاه روح‌الله» که با هدف تبیین تمهیدات انتظامی برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: ما هم مثل همه ملت ایران انتظار فرا رسیدن این روز را می‌کشیدیم و سازمان مقدس انتظامی کشور در این مراسم نیز مانند سایر برنامه‌ها به ماموریت‌های محوله عمل خواهد کرد و در راه تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و گرامی‌داشت راه معمار کبیر انقلاب اسلامی گام برمی‌دارد.

وی افزود: تمهیدات ترافیکی و انتظامی لازم برای برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) براساس تجارب سال‌های گذشته از روزهای قبل برنامه‌ریزی شده و بیش از ۱۵ روز است که فرماندهی انتظامی تهران بزرگ فعالیت‌های خود را در این زمینه آغاز کرده است.

رضایی با بیان که امسال علاوه بر پارکینگ‌ها و جاده‌های معمول، آزادراه غدیر نیز به جاده‌های دسترسی به مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) اضافه خواهد شد، عنوان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم در مراسم فردا بیش از ۱.۵ میلیون زائر حضور داشته باشند که طبیعتا این حضور میلیونی، ترافیک و ازدحام را در پی خواهد داشت، اما حتما این موضوعات را مدیریت می‌کنیم. 

جانشین فرمانده فراجا ادامه داد: در مراسم فردا کاروان‌های اتوبوسی که از تهران و سایر استان‌ها به مرقد مطهر می‌آیند و افرادی که با موتورسیکلت‌ها یا خودروهای شخصی خود به مراسم مراجعه می‌کنند، هرکدام به پارکینگ‌های جداگانه‌ای هدایت خواهند شد.

رضایی تاکید کرد: مهمترین موضوعی که مورد تاکید پلیس قرار دارد، این است که رانندگان وسایل نقلیه شخصی و عمومی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا بتوانند زائران را با همان صحت و سلامتی که به مرقد مطهر می‌آورند، بعد از پایان مراسم نیز با سلامتی به شهرها و مقاصد خود بازگردانند.

وی در پایان تصریح کرد: تمهیدات لازم برای برقراری ایمنی ترافیکی در مسیرهای دسترسی به مراسم فردا اندیشیده شده است، اما این اهمیت دارد که خود رانندگان نیز در رعایت قوانین و مقررات با پلیس همراهی کنند، زیرا حفظ سلامتی و امنیت زائران و تمام مسافران مایه خوشحالی ماموران انتظامی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز