خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی خبر داد:

آموزش سواد به زندانی‌ها در ۲ زندان اهواز و دزفول

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۹۰۷

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در سفر به خوزستان از اداره کل زندان‌های استان بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی، «علیرضا عبدی»، رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در بازدید از اداره کل زندان‌های استان خوزستان گفت: در طرحی جدید کارکنان ادارات زندان‌ها به عنوان آموزش دهنده به زندانیان بی‌سواد آموزش می‌دهند. 

عبدی بیان کرد: در گذشته آموزش دهنده‌های نهضت سوادآموزی برای آموزش سواد به زندان می‌رفتند که با همکاری سازمان امور زندان‌ها به تازگی این کار توسط کارکنان زندان‌ها انجام می‌شود. 

وی با تاکید بر مشارکت عمومی در امر سوادآموزی افزود: هر چقدر بتوانیم امر سوادآموزی را به سمت افرادی ببریم که نزدیکترین ادبیات و فرهنگ را به فرد سوادآموز دارند موفق‌تر خواهیم بود. 

معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی ادامه داد: در اداره کل زندان‌های استان کارهای خوبی در حوزه سوادآموزی زندانیان انجام شده است و یکی از شرکای بسیار جدی سوادآموزی زندان‌ها و مجموعه‌های متعلق به آن است. 

عبدی اظهار کرد: برای رشد و تعالی مستضعفان و کسانی که در طول زندگی خود با بحران‌های مختلف روبرو شدند و از مسیر علم آموزی دور شدند باید حمایت‌های لازم انجام شود تا شاهد توسعه سوادآموزی در کشور باشیم. 

وی ادامه داد: در تلاش هستیم که دوره دوم بزرگسالان را نیز در زندان‌ها اجرا کنیم تا افرادی فرهیخته از زندان‌ها خارج شوند. 

شایان ذکر است ۲ مرکز یادگیری محلی سواد آموزی در ۲ زندان اهواز و دزفول در حال آموزش سواد به زندانی‌ها هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز