خبرگزاری کار ایران

اعلام مسیرهای ورود به پارکینگ در سی‌وچهارمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۱۲۵

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ضمن اعلام مسیرهای ورود به پارکینگ در سی‌وچهارمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: مسیر و پارکینگ هر استان مشخص شده است و مسئولین هر کاروان به مسیر و شماره پارکینگ دقت کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ محمد رازقی در تشریح مسیرهای ورود به پارکینگ در سی‌وچهارمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: مسیرها و نام پارکینگ های هر استان با مسئولین کاروان‌ها هماهنگ و اطلاع‌رسانی شده است و اگر  کاروانی در مسیر اشتباه تردد کند، دچار مشکل می‌شود و باید قبل از رسیدن به این قسمت‌ها با توجه به تابلوهای هدایت مسیر، مسیریابی کرده و به پارکینگ پیش‌بینی‌شده برای همان استان مراجعه و توقف کنند.

وی افزود: کاروان‌های استان‌های البرز، ایلام، اردبیل، مازنداران و گیلان جهت شرکت در مراسم از مسیر غرب به شرق آزادراه آزادگان – مرتضی‌گرد تردد کنند و به تابلوهای هدایت مسیر و راهنمایی همکاران بنده که در این محدوده‌ها جهت هدایت خودروها حضور  دارند، دقت کنند. 

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: کاروان‌های استان‌هایی که از سمت جنوب کشور مانند زنجان، همدان، کرمانشاه، کردستان، بوشهر، یزد، قم و خوزستان و از طریق آزادراه خلیج فارس به تهران می‌آیند، به سمت کهریزک هدایت مسیر می‌شوند و وارد پارکینگ‌های تعیین‌شده خواهند شد. 

رازقی  بیان داشت: کاروان‌های برخی استان‌ها از شمال به جنوب جاده قدیم قم – آزادگان تردد می‌کنند مانند استان گلستان و خراسان جنوبی که از سمت در بهشت زهرا به پارکینگ‌های خود هدایت می‌شوند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: کاروان‌های استان‌های لرستان، سمنان، کرمان، سیستان و و بلوچستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان می‌بایست از جنوب به شمال جاده قدیم قم و از محدوده در اصلی بهشت زهرا وارد شوند تا در پارکینگ اصلی تعیین‌شده مستقر شوند. 

رازقی در پایان گفت: کاروان‌های استان‌های خراسان رضوی و شمالی، آذربایجان شرقی و غربی و قزوین نیز باید از مسیر شمال به جنوب بزرگراه هاشمی تردد کنند تا به پارکینگ‌های تعیین‌شده هدایت شوند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز