خبرگزاری کار ایران

۷ هزار ۲۴۵ نفر از استان بوشهر به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند

کد خبر : ۱۶۶۰۷۵

هر شخصی اقدامی برای حضرت امام(ره) و مراسم سالگرد ایشان انجام دهد، وظفه خود را در قبال آن رهبر فرزانه ایفا کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: امسال ۷ هزار ۲۴۵ نفر از اقشار مختلف استان بوشهر توسط ۱۶۱ دستگاه اتوبوس به مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، محمد حسن پرآور در نشست هماهنگی برگزاری بیست و پنجمین مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: امام خمینی(ره) اسوه‌ای بی‌نظیر در قرن حاضر بود و موجب بیداری مردم و به‌ویژه مسلمان جهان شدند.

وی با بیان اینکه امام(ره) مبارزه با استکبار و استکبار ستیزی را به جهانیان نشان داد، افزود: هر شخصی اقدامی برای حضرت امام(ره) و مراسم سالگرد ایشان انجام دهد، وظفه خود را در قبال آن رهبر فرزانه ایفا کرده است.

پرآور یادآور شد: هرگونه مراسم و اقدامی که توسط دستگاه‌های اجرایی در ایام ارتحال امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، اقداماتی قلبی و عشق به آن حضرت است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: امسال باید عزم خود را جهت اعزام مردم ولایتمدار استان به مراسم ارتحال امام خمینی(ره) جزم کنیم و کاروانی درشان این استان با کمترین کاستی و مشکل به مراسم اعزام کنیم.

وی باشاره به اینکه برنامه‌های ارتحال حضرت امام(ره) در قالب دو بخش پیاده خواهیم کرد، افزود: بخش اول آن برنامه‌ها و مراسمات استانی است که متولی آن‌ها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، فرمانداری‌ها، ائمه جماعات و دیگر نهادهای فرهنگی استان می‌باشد، که این مراسمات در تاریخ ۱۴ و ۱۵ خرداد و در کنار آن آزاد سازی خرمشهر برگزار خواهد شد.

پرآور تصریح کرد: باید در برنامه‌ها و مراسمات ارتحال حضرت امام(ره) نوآوری و خلاقیت وجود داشته باشد و از حالت یکنواختی خارج شوند تا نسل جوان و سایر افراد جامعه از این گونه مراسمات بهره لازم را ببرند و صداوسیمای مرکز بوشهر باید در انتقال اندیشه‌های امام(ره) همت لازم به خرج دهد.

محمد حسن پرآور اذعان کرد: امسال کمیته اعزام زائرین به مرقد حضرت امام خمینی(ره) و مراسم سالگرد آن حضرت بر عهده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خواهد بود و برنامه کمیته پشتیبانی هم معاونت عمرانی استانداری دنبال خواهد کرد و در کنار این دو؛ کمیته برگزاری مراسمات در سطح استان، کمیته تبلیغات و امور فرهنگی و کمیته امنیتی انتظامی خواهیم داشت که تمامی آنان آمادگی لازم در حوزه‌های خود برخوردار است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر بیان کرد: امسال ۷ هزار ۲۴۵ نفر از اقشار مختلف استان بوشهر توسط ۱۶۱ دستگاه اتوبوس به مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اعزام خواهیم کرد.

وی یادآور شد: همچنین سازمان‌های مردم نهاد برای اعزام زائرین به حرم مطهر امام(ره) به کمک سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بشتابند.

پرآور خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان هم در زمینه همراه کردن پزشک متخصص با کاروان‌ها همکاری لازم را انجام دهد و نیروی انتظامی استان بوشهر در بخش پلیس راهور طبق روال گذشته دو تیم گشت در اختیار کاروان‌ها خواهد گذاشت و مسوول روان سازی مسیر رفت و برگشت خواهند بود.

وی با اشاره به تاکید استاندار بوشهر مبنی بر هرچه باشکوه و منظم برگزار شدن مراسم ارتحال حضرت امام(ره) اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی با همکاری و کمک یکدیگر بشتابند تا همانند سالیان گذشته نشان دهیم که همیشه عشق و علاقه مردم استان ولایتمدار بوشهر به حضرت امام خمینی(ره) تمام نشدنی است.

مسئول اعزام بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در این نشست، از اعزام ۷ هزار ۲۴۵ نفر به این مراسم خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد ۳ هزار ۷۰۰ نفر خواهر خواهند بود و مابقی از تمام اقشار استان بوشهر به مراسم ارتحال اعزام خواهند شد.

سرهنگ عباس درویشی افزود: در سپاه امام صادق(ع) استان تمامی اقدامات لازم جهت اعزام زائرین به مراسم ارتحال تدارک دیده شده و مشکلات سالهای گذشته نیز برطرف گردیده و تمامی حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت در زمینه اعزام از آمادگی لازم برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: از دشتستان ۲۴ دستگاه اتوبوس و هزار ۸۰ زائر، دیلم ۹ دستگاه و ۴۰۵ نفر، تنگستان ۱۲ دستگاه و ۵۴۰ نفر، دیر ۱۲ دستگاه و ۵۴۰ نفر، بوشهر ۲۵ دستگاه اتوبوس و هزار ۱۲۵ زائر، جم ۱۴ دستگاه و ۶۳۰ نفر، دشتی ۱۵ دستگاه اتوبوس و ۶۷۵ زائر، کنگان ۱۳ دستگاه و ۵۸۵ نفر، گناوه ۱۳ دستگاه و ۵۸۵ نفر، عسلویه ۸ دستگاه و ۳۶۰ نفر، خارگ ۵ دستگاه و ۲۲۵ نفر، دلوار ۹ دستگاه ۴۰۵ نفر و طلاب استان ۲ دستگاه اتوبوس و ۹۰ زائر در سطح استان بوشهر و از اقشار مختلف به حرم مطهر امام خمینی(ره) اعزام خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز