خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران:

۸ زون ورزشگاه آزادی نیاز به مقاوم‌سازی دارد/ هیچ نگرانی بابت ایمنی و سازه‌ای وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۱۶۴

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: از ۷۲ زون ورزشگاه آزادی فقط ۸ زون نیازمند مقاوم‌سازی است و مابقی زون‌ها از نظر سازه‌ای ایمن هستند.

به گزارش ایلنا، علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در جمع خبرنگاران و درباره وضعیت ایمنی ورزشگاه آزادی اظهار کرد: درخصوص وضعیت ایمنی استادیوم آزادی بزرگنمایی‌های بسیاری صورت گرفته است، باید تأکید کنم تصاویری که در فضای مجازی و در خصوص ایمنی ورزشگاه آزادی منتشر شده مربوط به فینیشینگ این ورزشگاه است و هیچ ارتباطی با وضعیت سازه‌ای ندارد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص ایمن سازی ورزشگاه گفت: مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی ارزیابی های لازم را انجام داده است و مطابق با گزارش‌ کتبی این مرکز از ۷۲ زون ورزشگاه آزادی فقط ۸ زون نیازمند مقاوم سازی هستند و مابقی زون ها از نظر سازه‌ای ایمن هستند.

نصیری با بیان اینکه از چند ماه پیش تمامی زون‌های ناایمن مسدود شده اند، یادآور شد: محلی که ناایمن بود اکنون تبدیل به کارگاه ساختمانی شده است. برهمین اساس در حال حاضر درخصوص ورزشگاه آزادی ابهام زدایی شده است و دقیقا مشکل به صورت شفاف بیان شده، همچنین محل هایی که دارای برخی مشکلات بودند نیز اصلاح شده است.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: در محل هایی که تماشاگران در ورزشگاه آزادی مستقر می‌شوند هیچ نگرانی بابت ایمنی و سازه‌ای وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز