خبرگزاری کار ایران

جلوگیری از فعالیت موسسات حمل بار شهری فاقد مجوز در فضای مجازی/ انسداد ۱۸۹ تارنما غیرمجاز

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۳۶۷

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا از جلوگیری از فعالیت موسسات حمل بار شهری فاقد مجوز در فضای مجازی و انسداد ۱۸۹ تارنمای غیرمجاز خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "علی نوروزی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی فعالیت غیرمجاز باربری های حمل بار و کالای درون شهری (بارکالا و اثاثیه منزل در شهر تهران) و بروز نارضایتی بسیار زیاد شهروندان از فعالیت این رسته شغلی به صورت غیرمجاز در فضای مجازی و به دنبال آن در فضای حقیقی منجر به ایجاد هرج و مرج و بروز جرایم با مصادیق سرقت اموال، اخذ هزینه های حمل بار گزاف، باج گیری اموال شهروندان و بروز برخی ناهنجاری های اخلاقی توسط عناصر خدماتی شده بود.

وی در ادامه مطالب فوق عنوان کرد: این موسسات حمل بار شهری فاقد مجوز اقدام به سوء استفاده از عناوین تجاری موسسات حمل بار کالا درون شهری دارای مجوز با ایجاد تغییرات در دامنه ها و نیز بهره گیری از شماره تلفن های موسسات معتبر می کردند و شهروندان را فریب می دادند از این رو موضوع به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا تصریح کرد: با توجه به دریافت شکایات مردمی  توسط پلیس نظارت براماکن عمومی فراجا و با عنایت به طرح ریزی انجام شده نسبت به شناسایی و مستند سازی  تعداد 189 وبگاه فاقد مجوز اقدام که با هماهنگی معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور نسبت به فیلتر آنها در فضای مجازی اقدام شد؛ ضمن اینکه موضوع رصد و پایش لحظه ای فعالیت غیرمجاز این رسته شغلی همواره توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا و اتحادیه مربوطه در دست اقدام است.

سردار نوروزی توصیه کرد که شهروندان عزیز برای استفاده از خدمات موسسات حمل بار حتما از داشتن مجوز آنها از طریق اتحادیه مربوطه اقدام و به نماد اعتماد الکترونیک آنها در فضای مجازی توجه کنند.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا یادآور شد: هموطنان در صورت شناسایی واحدهای صنفی غیر مجاز حمل بار و ... موارد را از طریق  آی دی ارتباطی پلیس نظارت بر اماکن عمومی فراجا در شبکه اجتماعی ایتا به نشانی:  Admin_policeAmaken_Faraja@اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز