خبرگزاری کار ایران

ابلاغ طرح مطالعاتی پدافند غیرعامل به مناطق ۲۲ گانه پس از تأیید نهایی

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۸۰۵

معاون شهرسازی، خدمات شهری و امور بحران مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران گفت: پس از تأیید نهایی طرح مطالعاتی پدافند غیرعامل، این طرح با نظارت عالی سازمان پدافند غیرعامل کشور به مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران ابلاغ خواهد شد.

به گزارش ایلنا، رضا بصیری، با بیان اینکه پروژه پدافند غیرعامل در حوزه ایمنی تهیه شده است، اظهار کرد: این طرح دو بهره‌بردار دارد که شامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری و سازمان پدافند غیرعامل کشور است.

معاون شهرسازی، خدمات شهری و امور بحران مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران با اعلام اینکه مطالعات آن اواخر سال ۹۹ شروع شد و در تیرماه امسال به اتمام رسید، یادآور شد: داده‌های این پروژه که توسط شرکت نقش غدیر انجام شده، محرمانه بوده و با نقاط حساس شهر تهران سروکار دارد.

به گزارش شهر، وی با اشاره به اینکه خروجی‌های نهایی به سازمان پدافند غیرعامل کشور ارسال شده است، خاطرنشان کرد: این طرح پس از تایید نهایی، در کارگروه‌های پدافند غیرعامل در سطح شهرداری تهران به تصویب می‌رسد و در ادامه به تصویب دبیرخانه که ریاست آن بر عهده شهردار و دبیری آن بر عهده سازمان پیشگیری و مدیرت بحران خواهد رسید، سپس بر اساس نظارت عالی سازمان پدافند غیرعامل به مناطق ۲۲گانه جهت اجرا ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز