خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران:

تا ارائه گزارش نهایی کمیته تخصصی، اقدامات جدید در شرکت کنترل ترافیک تهران متوقف می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۰۶۰

رئیس شورای شهر تهران گفت: تا انجام بررسی‌های کامل و ارائه گزارش نهایی کمیته تخصصی درباره مسائل مطرح‌شده پیرامون شرکت کنترل تهران، انجام اقدامات جدید در این شرکت در همین حد فعلی متوقف خواهد شد.

به گزارش ایلنا، مهدی چمران در پایان یکصد و چهلمین جلسه دوره ششم شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه هم‌اندیشی صبح امروز اعضای شورا با شهردار قرار بود سه موضوع بررسی شود، اما به دلیل طولانی شدن مباحث کارشناسی مربوط به شرکت کنترل ترافیک، صرفا مسائل مربوط به این شرکت بررسی شد. 

وی افزود: در این جلسه مقرر شد که یک کمیته تخصصی تشکیل شود تا همه جوانب اقدامات انجام‌شده در خصوص شرکت کنترل ترافیک تهران را بررسی کند و ظرف مدت دو هفته گزارش خود را به شورای شهر بدهد تا ما آن را بررسی کنیم. تا زمان ارائه گزارش نهایی این کمیته تخصصی نیز فعلا همه کارهای انجام‌شده در شرکت کنترل ترافیک در همین حد فعلی متوقف می‌شود تا بتوانیم مساله را بررسی و تصمیم‌گیری کنیم. 

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: امروز در صحن علنی شورای شهر، موضوع اعطای مجوز به شهرداری تهران برای از رده خارج کردن اموال اسقاطی مطرح شد. قیمت آن دسته از اموال اسقاطی که از سال ۹۶ به قبل که به سازمان‌ها و نهادها داده شده بود، حدود پنج میلیارد تومان بود که فهرست دقیق این اموال به همراه قیمت‌ها تهیه شد و مقرر شد که این اموال واگذار شود. اما در مورد اموال مربوط به سال ۹۶ به بعد، دستورالعمل جامع و کاملی از سوی وزارت کشور تهیه شده است که قرار شد این دستورالعمل برای اموال از رده خارج‌شده سال ۹۶ به بعد ملاک عمل باشد. 

وی در پایان تصریح کرد: بررسی گزارش حسابرسی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران نیز یکی دیگر از موارد مطرح‌شده در جلسه امروز بود. متاسفانه بررسی حسابرسی این سازمان نشان داد که از سال ۹۷ به بعد حسابرسی‌ها مردود و فراتر از آن بوده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز