خبرگزاری کار ایران

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

توضیح چمران درباره پیگیری‌های شهرداری برای سرویس دانش‌آموزان استثنایی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۵۵۰

رئیس شورای اسلامی شهر تهران توضیحاتی را درباره پیگیری‌های مدیریت شهری پایتخت برای سرویس دانش‌آموزان استثنایی ارائه داد.

به گزارش ایلنا، مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه یکصد و سی و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: با وجود اینکه خدمات‌رسانی در حوزه سرویس دانش‌آموزان استثنایی جزو وظایف شهرداری نیست، اما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه باید شهرداری توان ارائه خدمت برای سرویس دانش آموزان استثنایی داشته باشد، خاطرنشان کرد: این سرویس جزو وظایف شهرداری نبوده و اضافی است، اما پیگیری می‌کنیم. این تسهیلاتی است که ما بر خود فرض دیدیم که ارائه دهیم. وقتی شورا تصمیم بگیرد شهرداری می‌تواند انجام دهد و معاونت حمل و نقل و ترافیک باید تنظیم کند و به سازمان‌های مربوطه ارجاع دهد.

چمران در خصوص دستور کار این جلسه شورا نیز توضیح داد: اصلاحی در شورای عالی برای تعیین ضوابطی جهت تشخیص باغات در نظر گرفته شده است که این موضوع در جلسه امروز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: انتقال وسایل مستعمل جز وسایل نقلیه از شهرداری به موسسات خیریه و عام‌المنفعه در جلسه قبل مطرح شد که امروز باید لیست این تجهیزات ارائه و تایید شود.

وی تصریح کرد: گزارشات حسابرسی در جلسات آینده بررسی می‌شود و امروز تصمیم بر این است که باغات تعیین تکلیف شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز