خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران:

شهروندان به افتتاح پروژه‌‌های بزرگ عادت کرده بودند اما در مقطعی متوقف شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۰۲۹

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان این که لازمه انقلابی بودن، کار انقلابی کردن است، گفت: شهروندان عادت به افتتاح پروژه‌‌های بزرگ کرده بودند و در مقطعی این گونه پروژه‌ها متوقف شده بود که امیدوارم با افتتاح این گونه پروژه‌ها که امروز در شهر ری انجام شد، بتوانیم آسایش و آرامش را برای شهروندان داشته باشیم.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، آیین افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید آوینی و دسترسی بزرگراه شهید نجفی رستگاری به امام علی (ع) با حضور مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران، جعفر شربیانی، عضو هیأت رئیسه شورا، علیرضا زاکانی، شهردار تهران، حمید زمانی، فرماندار شهرستان ری، سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، عباس شعبانی، معاون فنی عمرانی شهرداری، سید محمد ناظم رضوی، شهردار منطقه ۲۰ و دیگر مسئولین شهری برگزار شد.

مهدی چمران در این مراسم با تبریک اعیاد مبارک ماه شعبان و در ادامه ماه مبارک رمضان گفت: تقاطع غیرهمسطح شهید آوینی می‌تواند بخشی از معضلات ترافیکی شهر ری را مرتفع سازد و امیدواریم این تقاطع برای شهروندان شهر ری مبارک باشد و شروع افتتاح های بعدی برای این منطقه باشد.

وی افزود: پروژه بزرگراه شهید بروجردی بیش از ۱۰ سال است که طول کشیده و یکی از علل اصلی به اتمام نرسیدن این پروژه بحث معارضین بودکه امیدوارم در این خصوص هم بتوانیم اقدام خوبی داشته باشیم.

چمران در خصوص پرژه هایی که قبلا افتتاح می شد، گفت: شهروندان عادت به افتتاح پروژه‌ های بزرگ کرده بودند و در مقطعی این گونه پروژه ها متوقف شده بود که امیدوارم با افتتاح این گونه پروژه ها که امروز در شهر ری انجام شد بتوانیم آسایش  و آرامش را برای شهروندان داشته باشیم.

چمران تصریح کرد: بزرگراه یادگار امام (ره) هم یکی از پروژه‌ های مهم شهری است که انتظار داریم  با یک عملیات و کار جهادی هر چه سریعتر این پروژه را با دسترسی هایی که می‌تواند ایجاد کند برای مردم عزیز آماده بهره‌برداری کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز