خبرگزاری کار ایران

سخنگوی طرح ملی نوروزی هلال احمر:

ارائه خدمات دارویی به ۴۶ هزار شهروند/ خدمات نوروزی هلال احمر از مرز ۵.۴ میلیون گذشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۸۴۹

سلیمی از ارائه خدمات دارویی به ۴۶ هزار و ۸۳۰ نفر در ایام نوروز خبر داد و گفت: خدمات نوروزی هلال احمر به شهروندان به ۵ میلیون و ۴۵۷ هزار و ۵۹۱ مورد رسیده است.

به گزارش ایلنا، سلیمی‌ با اعلام آمار کلی خدمات نوروزی جمعیت در قالب طرح‌های امدادی، خدمات بشردوستانه، خدمات درمان، دارو و توانبخشی گفت: از ۲۴ اسفند تا پایان دوازدهم فروردین‌ماه، ۵ میلیون و ۴۵۷ هزار و ۵۹۱ خدمت نوروزی به هموطنان در قالب طرح‌های امدادی، خدمات بشردوستانه جوانان، پویش هلال رحمت و همچنین خدمات درمان و توانبخشی و معاینات حجاج در سطح کشور ارائه شده است.

سلیمی‌ با بیان اینکه در این مدت، ۵۶ هزار و ۶۷۵ نفر از خدمات امدادی هلال‌احمر بهره‌مند شده و ۸۲ هزار و ۴۷ بسته معیشتی نیز در قالب طرح هلال رحمت آماده توزیع در میان نیازمندان شده است، افزود: با مشارکت جوانان هلال‌احمر ۵ میلیون و ۱۶ هزار و ۷۲ نفر/خدمت بشردوستانه از جمله راهنمایی مسافران، برپایی خیمه‌های نماز، آموزش امداد و کمک‌های اولیه در ایام نوروز و در مبادی و خروجی‌های شهرها به مسافران ارائه شده است.

وی با اشاره به آغاز معاینات حج زائران در کشور نیز گفت: با همکاری ۶۲۵۵ نفر/روز پزشک، معاینات ۳۴ هزار و ۴۹۸ زائر تا پایان روز گذشته انجام شده است. همچنین در این ایام  ۱۱۵ هزار و ۵۰۳ خدمت توانبخشی، دارویی و درمانی با تلاش کادر دارویی و درمانی هلال احمر به مردم ارائه شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، سخنگوی طرح‌های خدمات نوروزی هلال‌احمر در پایان خاطرنشان کرد: خدمات نوروزی هلال احمر از روز ۲۴ اسفند با مشارکت ۴۲۱ هزار و ۹۶۰ نفر/روز نیروی انسانی جوان، امدادگر، داوطلب و کارمند هلال احمر آغاز شده است و تا پایان سفرهای نوروزی‌تداوم دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز