خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

امدادرسانی به بیش از ۵۳ هزار نفر در طرح نوروزی امداد و نجات/سه استان در صدر عملیات‌های امدادی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۷۶۰

سخنگوی طرح‌های نوروزی هلال احمر در نوروز ۱۴۰۲ از امدادرسانی به بیش از ۵۳ هزار نفر در طرح نوروزی امداد و نجات خبر داد.

«وحیدی سلیمی» سخنگوی طرح‌های نوروزی هلال احمر در نوروز ۱۴۰۲ در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره اقدامات سازمان امداد و نجات در طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۲، گفت: این طرح از۲۴ اسفند۱۴۰۱ تاکنون ادامه دارد و در این مدت ۳۶۹۴ مورد عملیات و خدمات انجام شده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده ادامه داد: در این بازه زمانی ۱۷۰۰ مورد عملیات جاده ای، ۱۴۶ مورد عملیات جوی، ۱۳۳ مورد عملیات در کوهستان و ۳۲ مورد عملیات در محیط‌های آبی انجام شده است.

سخنگوی طرح‌های نوروزی هلال احمر در نوروز ۱۴۰۲ تصریح کرد: همچنین در این مدت به ۵۳۴۷۷ نفر امدادرسانی شده و برای ۳۹۸۸ نفر اسکان اضطراری فراهم شده است. همچنین ۱۴۳۰ نفر توسط ناوگان امدادی هلال احمر به مرکز درمانی منتقل و ۲۰۰۰۸ نفر در محل درمان شده اند.

سلیمی با اشاره به انتقال ۲۷۳ نفر به محل امن، خاطرنشان کرد: در این مدت توسط امدادگران جمعیت هلال احمر ۳۱۴ مورد عملیات امداد و نجات انجام شده و ۳۶۰ نفر در حوادث و سوانح جاده‌ای رهاسازی شده اند.

به گفته وی در این بازه زمانی از ۲۲۵۵۸ نفر تست قند و فشار خون اخذ شده است.

سخنگوی طرح‌های نوروزی هلال احمر در نوروز ۱۴۰۲ تصریح کرد: بیشترین عملیات امداد و نجات در استان‌های مازندران با ۱۹۹ مورد، اصفهان با ۱۹۱ مورد و فارس با ۱۶۹ مورد انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز