خبرگزاری کار ایران

سلیمی خبر داد:

انجام تست قند و فشار خون برای بیش از ۲۰ هزار نفر در ایام نوروز/مازندران؛ پرحادثه‌ترین استان کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۲۰۳

سخنگوی طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر گفت: در طرح امداد نوروزی امسال، برای بیش از ۲۰ هزار نفر تست قند و فشار خون انجام شده است.

«وحید سلیمی» سخنگوی طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا نهم فروردین ۱۴۰۲، در ۳۲۰۰ عملیات پوشش حوادث شرکت کردند.

وی ادامه داد: در این بازه زمانی ۱۴۹۲ مورد حوادث جاده‌ای، ۱۲۹ مورد پوشش حوادث جوی، ۱.۱۴۲ مورد مراجعه حضوری، ۱۱۲ مورد عملیات کوهستان، ۱۷۱ مورد حوادث شهری، و ۲۵ مورد نیز عملیات در محیط‌های آبی انجام شده است.

سخنگوی طرح‌های نوروزی هلال‌احمر با اشاره به امدادرسانی به مسافران نوروزی گفت: در این مدت به ۴۷ هزار و ۷۲۲ نفر امدادرسانی شده است. از این تعداد، ۳۵۶۷ نفر خدمات اسکان اضطراری، ۱۲۶۲ نفر انتقال به مراکز درمانی، ۱۸ هزار و ۲۷ نفر درمان سرپایی در محل و ۲۳۹ نفر نیز، خدمات انتقال به مناطق امن را دریافت کرده اند.

سلیمی خاطرنشان کرد: همچنین امدادگران هلال احمر در این مدت ۲۸۲ مورد عملیات نجات فنی انجام داده و ۳۲۸ مصدوم سوانح جاده‌ای را رهاسازی کرده اند.

به گفته وی در این بازه زمانی برای ۲۰ هزار و ۲۶۱ نفر تست قند و فشار خون انجام شده است.

سلیمی تصریح کرد: استان مازندران با ۱۷۲ پر حادثه‌ترین استان کشور در مرحله بعد اصفهان با ۱۶۵ حادثه و سپس فارس با ۱۴.۳ استان پرحادثه کشور بوده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز