خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان داوطلبان:

توزیع بسته‌های حمایتی در میان بیش از ۷۶ هزار خانوار

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۸۰۰

سلیمی از توزیع بسته‌های حمایتی در میان ۷۶ هزار و ۳۸۶ خانوار در قالب پویش هلال رحمت خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ وحید سلیمی در خصوص بسته‌های حمایتی توزیع شده از تاریخ ۲۴ اسفند تا یازدهم فروردین ماه گفت: با مشارکت ۷ هزار و ۲۸ نفر از خیرین، حامیان و داوطلبان در پویش ملی هلال رحمت، ۸۰ هزار و ۳۱۲ سبد معیشتی تامین و ۷۶ و ۷۹۳ بسته در میان نیازمندان توزیع شده است.

سلیمی با اشاره به جزئیات بیشتر اجرای پویش هلال رحمت از آغاز طرح ملی خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر اظهار کرد: ۷۶ هزار و ۳۸۶ خانوار نیازمند در سطح کشور سبد معیشتی دریافت کرده‌اند که با احتساب میانگین ۳ نفر به ازای هر خانوار، ۲۲۹ هزار و ۱۵۸ نفر تعداد کل بهره وران این طرح در مدت یاد شده بوده است.

وی افزود: ۲۷درصد از سبدهای معیشتی در ۲۳۷ محله از محلات هدف طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ محله کمتر برخوردار کشور و ۷۳ درصد نیز در سایر مناطق محروم توزیع شده است.

رئیس سازمان داوطلبان با اشاره به مشارکت ۱۶۹ هزار و ۶۹۴ نفر روز داوطلب و ۶۱ هزار و ۵۹۱ نفر روز همکار سازمانی در اجرای پویش هلال رحمت از ادامه طرح یاد شده تا پایان ماه رمضان در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

سلیمی در ادامه، به اجرای طرح داوطلب یار امداد و نجات به عنوان دیگر طرح نوروزی سازمان داوطلبان پرداخت و گفت: از ابتدای طرح ملی خدمات نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر تا کنون، ۸ هزار و ۷۶ نفر روز پزشک داوطلب به دو صورت آنکال و حضوری، از طریق مراکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان‌ها، در این طرح مشارکت داشته‌اند و با پاسخ گویی به سوالات در زمینه پزشکی، به ارائه خدمت به هموطنان و مسافرین نوروزی پرداخته اند.

وی ترویج فرهنگ داوطلب محوری و بهره گیری از ظرفیت مشارکت‌پذیری پزشکان در راستای ارائه خدمات بشردوستانه را از جمله اهداف طرح داوطلب یار امداد و نجات اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز