خبرگزاری کار ایران

عددهایی مهم در بزرگراه‌های تهران که شما را نجات می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۲۸۷

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: شماره‌های درج‌شده روی پایه‌های روشنایی برخی بزرگراه‌های شهر تهران وسیله‌ای برای اعلام موقعیت مکانی به نیروهای امدادی است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مصطفی زینی‌وند، رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور  تهران بزرگ گفت: رانندگان می‌توانند با اعلام شماره‌های شبرنگ درج‌شده روی پایه‌های روشنایی در بزرگراه‌ها، موقعیت مکانی خود را به نیروهای امدادی اعلام کنند.

وی  افزود: هنگام بروز حادثه، با استفاده از شماره‌های درج‌شده روی پایه‌های روشنایی جهت آدرس دادن به نیروهای امدادی به‌ویژه پلیس، آتش‌نشانی و اورژانس استفاده کنید.

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: این شماره‌ها که به‌وسیله شبرنگ روی پایه‌های روشنایی در بزرگراه‌هایی از جمله بزرگراه آزادگان، شهید زین‌الدین، شهید همت و ... درج‌شده، شامل یک شماره دو رقمی در قسمت بالا است که کد بزرگراه را تعیین می‌کند، یک حرف لاتین که جهت جغرافیایی محل را مشخص می‌کند و یک عدد سه‌رقمی که شماره تیر روشنایی همان محل است. 

زینی‌وند تاکید کرد: رانندگان می‌توانند هنگام بروز حادثه، با استفاده از شماره‌های درج‌شده روی پایه‌های روشنایی جهت دادن آدرس و اعلام موقعیت جغرافیایی به نیروهای امدادی به‌ویژه پلیس، آتش‌نشانی و اورژانس از این امکان استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز