خبرگزاری کار ایران

سخنگوی طرح‌های نوروزی هلال احمر به ایلنا خبر داد:

امداد رسانی به ۱۵۶۴۵ نفر در ایام نوروز/ اسکان اضطراری ۴۸۲ نفر

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۰۷۰

سخنگوی طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر گفت: کل عملیات و خدمات ارائه شده تا امروز ۱۲۱۵ مورد بوده و تا به حال برای ۱۵۶۴۵ نفر امدادرسانی صورت گرفته است.

«وحید سلیمی» سخنگوی طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر درگفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین آمار از عملیات و امداد و نجات در ایام نوروز و طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۲ گفت: کل عملیات و خدمات ارائه شده تا امروز ۱۲۱۵ مورد بوده است که از این تعداد، ۶۴۲ مورد جاده ای، ۳۶ مورد جوی، ۲۹ مورد کوهستان و ۸ مورد عملیات امداد و نجات در محیط‌های آبی بوده است. 

سخنگوی طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر در مورد آمار امدادرسانی ها نیز گفت: تا به حال ۱۵۶۴۵ نفر امدادرسانی صورت گرفته که از این تعداد، ۴۸۲ نفر اسکان اضطراری، ۵۱۵ نفر انتقال به مراکز درمانی، ۶۴۰۴نفر درمان در محل، ۴۴نفر انتقال به مناطق امن، ۱۱۹مورد عملیات نجات فنی و ۱۳۸ نفر رهاسازی مصدوم در سوانح جاده‌ای بوده است. 

سلیمی با بیان اینکه تا کنون از ۷۳۰۰نفر تست قندوفشارخون گرفته شده است، در مورد بیشترین عملیات امداد و نجات در استان‌های کشور توضیح داد: مازندران با ۷۷ مورد، اصفهان با ۷۴ مورد، فارس با ۵۵ مورد بیشترین عملیات امداد و نجات را دریافت کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز