خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران:

اطلاعات سفرهای خارجی کارکنان در سامانه شفافیت به‌روزرسانی شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۲۰۰

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران، وضعیت به‎‌روزرسانی اطلاعات و داده‌ها روی سامانه شفافیت شهرداری تهران را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شهر، با اشاره به وضعیت به‌روز رسانی آمار و اطلاعات شهرداری تهران روی سامانه شفافیت اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارشی که ما در آذرماه ارائه دادیم اطلاعات معاملات هزینه ای، درآمدی، مشارکتی و سرمایه گذاری، ملکی و حواله روی سامانه شفافیت بارگذاری شده و برخط بود.

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران به وضعیت به روز رسانی اطلاعات حوزه شهرسازی، تصریح کرد: پرونده های تخریب و نوسازی نیاز به ورود از سامانه «تهران من» دارد و در این بخش شناسنامه اراضی مشجر بر اساس آخرین به‌روزرسانی در ۲۳ بهمن ماه، به سامانه اضافه شده و مصوبات کمیسیون ماده پنج نیز تا آذرماه در سامانه کمیسیون ماده پنج برخط بوده است.

وی با تأکید بر اینکه باید جایگاه و اسامی مدیران ارشد شهری در سامانه به روز رسانی شود، خاطرنشان کرد: در بخش منابع انسانی، اسامی و اطلاعات کارکنان برخط است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

صادقی با اعلام اینکه پژوهش‌ها و مطالعات و کتاب‌ها که تا آذرماه برخط اما غیر قابل دانلود بود، قابل دانلود شده است، یادآور شد: در این بخش فرصت‌های سرمایه‌گذاری نیاز به تکمیل دارد و باید به روز رسانی شود.

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران گفت: در بخش قوانین و مقررات سامانه شفافیت، اخیراً سامانه جامع قوانین و مقررات شهری به سامانه اداره کل تدوین مقررات و هماهنگی امور شوراها و نهادها، مصوبات شورای اسلامی شهر تهران به سامانه جامع مصوبات شورای اسلامی شهر تهران و اسناد، ضوابط و بخشنامه‌های شهرسازی و معماری به مرکز اسناد معاونت شهرسازی و معماری لینک شده است.

وی با تأکید بر اینکه بر اساس آمار و اطلاعات آذرماه، لوایح، مصوبات و گزارش تفریغ بودجه به روز است، تصریح کرد: گزارش عملکرد مالی که بر اساس آخرین گزارش ما در ۱۰ آذرماه ناقص بود، به روز رسانی و گزارش هزینه‌ای (داشبورد) سال ۱۴۰۰ اضافه شده است.

صادقی ادامه داد: پیام‌های ۱۳۷ پلاس از جمله پیام خدمات و فوریت‌های شهری و پیام شکایات، انتقادات و پیشنهادات به روز است اما به برخط و ماشین‌خوان شدن نیاز دارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اساسنامه و آیین نامه‌های مالی و معاملاتی واحدهای تابعه و صورت‌های مالی سازمان‌ها، شرکت‌ها، ستاد و مناطق و گزارش تلفیقی که بر اساس گزارش آذرماه به روز نبود، تحت عنوان «صورت‌های مالی، اساسنامه و آیین‌نامه مالی و معاملاتی» در سامانه شفافیت تجمیع شده‌اند.

وی با بیان اینکه اطلاعات سفرهای خارجی کارکنان هر دو یا سه ماه یکبار به روز رسانی می شود، اعلام کرد: پیش از این بر اساس گزارش آذرماه، سفرهای خارجی تا تیرماه به روز شده بود که بر اساس آخرین ارزیابی در ۲۳ بهمن ماه، اطلاعات این بخش تا آبان ماه به روز رسانی شده است.

صادقی دیگر تغییر سامانه شفافیت را حذف اسامی دریافت‌کنندگان واکسن کووید ۱۹ عنوان کرد و افزود: در آذرماه اعلام شده بود که نیازی به وجود اطلاعات این بخش نیست و باید حذف شود که در آخرین به‌روزرسانی حذف شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در آخرین به روز رسانی سامانه شفافیت، تقویم سالانه نمایشگاه شهر آفتاب افزوده شده است، یادآور شد: نرخ مصوب کرایه خطوط اتوبوسرانی سال ۱۴۰۱ و نرخ مصوب کرایه دربستی سال ۱۴۰۱ هم به روز شده و اطلاعات مساعدت به مؤسسات و اطلاعات مجموعه‌های ورزشی اخیراً افزوده شده که البته اطلاعات مساعدت باید کامل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز