خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تشریح کرد

جزئیات افزایش حقوق کارمندان شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۸۵۹

معاون برنامه‌ریزی، توسعه منابع انسانی و امور شورای شهرداری تهران درصد افزایش حقوق کارکنان شهرداری در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شهر، مجید باقری با اشاره به درصد پیشنهادی شهرداری برای افزایش حقوق کارکنان در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: با توجه به اینکه بودجه کشور هنوز در مجلس شورای اسلامی به تصویب نرسیده، وزارت کشور به سازمان‌ها و ارگان‌ها ابلاغ کرده که بودجه پیشنهادی خود را اعلام کنند.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه منابع انسانی و امور شورای شهرداری تهران خاطرنشان کرد: وزارت کشور ابلاغ و تأکید کرده که فعلاً ۲۵ درصد افزایش حقوق کارکنان در بودجه لحاظ شود و در صورت ایجاد هرگونه تغییر از سوی مجلس، دستگاه‌ها لایحه اصلاحیه ارائه دهند.

وی با اشاره به ادامه روند بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در شورای اسلامی شهر تهران، یادآور شد: افزایش ۲۵ درصدی حقوق و دستمزد مشمول تمام کارکنان شهرداری تهران خواهد بود.

باقری در خصوص جذب نیرو در شهرداری تهران تصریح کرد: سه هزار نیرو تا به امروز از شهرداری خارج شدند و با توجه به فرا رسیدن نوبت بازنشستگی تعدادی از کارکنان، این عدد هر روز تغییر می‌کند و در یک ماه و نیم آینده نیز تعداد قابل توجهی بازنشسته می‌شوند.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه منابع انسانی و امور شورای شهرداری تهران با بیان اینکه ما بر اساس مجوز می‌توانستیم تاکنون هزار و ۵۰۰ نفر را جذب کنیم، یادآور شد: با این وجود از سه هزار نیروی خروجی، تنها یک سوم جذب شد و این نشان می‌دهد دقت و وسواس داریم که جذب نیرو مطابق با منطق و نیازهای مجموعه باشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: این گونه نیست که اگر بر اساس مجوز نیز فضای خالی داشته باشیم، نیرو جذب کنیم، بلکه نیازهای واحدها سنجیده و کارسنجی و نیرو بر این اساس جذب می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز