خبرگزاری کار ایران

توضیح چمران درباره استخدام ۴ هزار نیرو در شهرداری تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۸۸۲

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره استخدام ۴ هزار نفر در شهرداری توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی چمران در حاشیه یکصد و بیست و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در جلسه امروز شورا گزارش حساب مالی شهرداری قرائت خواهد شد، گفت: ۲ نفر از شورا و یک نفر نیز توسط شورا برای مرکز پژوهش‌های شهرداری انتخاب خواهند شد.

وی ادامه داد: در جلسات آینده بودجه نیز بررسی خواهد شد،  حداقل یک ماه باید روی بودجه کار شود و تا اواخر بهمن ماه باید در صحت ارائه شود.

به گفته رییس شورای شهر فردا اولین جلسه کمیسیون تلفیق با موضوع درآمدها برگزار خواهد شد و سپس به بخش هزینه‌ها خواهیم پرداخت.

چمران درباره استخدام ۴هزار نفر نیرو در شهرداری توضیح داد: من اطلاع دقیقی ندارم اما آنچه خوانده ام صحت ندارد و لیست ساختگی است. اینکه استخدام شدند تکذیب نمی شود اما نمی توان لیست ارائه داد چون استخدام شرایط خاصی دارد و شورا بررسی خواهد کرد.

وی ادامه داد: ۲۳ دستگاه در حوزه آلودگی هوا مسئولیت دارند، هنوز برنامه دلخواهی توسط دستگاه ها اجرا نشده است. درباره تحویل اتوبوس نیز یکی از سازندگان اعلام کرد که تا نوروز ۴۰ دستگاه تحویل خواهد داد. همچنین پیش پرداخت از سوی شهرداری تامین شد، اما تنها ۱۲۰ دستگاه اتوبوس تحویل داده شد. 

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: این اعلام بیش از تعهد صورت گرفت و پیشنهاد شد از خارج خریداری شود که برنامه در این خصوص منتفی شده است. اگر اتوبوس‌های ارزان قیمت و سالم و مطابق استاندارد لازم وجود داشته باشد به نفع مردم و مدیریت آلودگی هوا خواهد بود.

وی گفت: آخرین کاری که می‌توان انجام داد، تعییر ساعت کاری و طرح زوج و فرد است، این موارد برای آلودگی هوا به تنهایی موثر نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز