خبرگزاری کار ایران

معاون شهرداری تهران مطرح کرد:

۶۷۰ نیرو جذب شده‌اند نه ۴ هزار نیرو

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۹۶۵

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران درباره جذب نیرو در شهرداری توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در صد و بیست و پنجمین جلسه شورا درباره استخدام‌ نیروها در شهرداری تهران گفت: به نوعی استنباط من این است که برخی اوقات فضاسازی رسانه ای به این صورت است که نقطه قوت شهرداری تبدیل به ابهام می شود. 

وی ادامه داد: ما مفتخرم هستیم در موضوع تبدیل وضعیت پرچمدار تبدیل وضعیت ایثارگران کشور هستیم به این دلیل که از همه معاونان کلانشهرها پرس و جو کرده ام چون رئیس کمیته هستم بررسی کردم و متوجه شدم که هیچ کدام یک از شهرداری ها مانند تهران نبوده است.دو هزار و ۸۳۰ نفر در این خصوص تبدیل وضعیت شده‌اند. 

او افزود:  اگر تمام تبدیل وضعیت های ما به عنوان جذب تلقی شود بازهم به عدد اعلام نشده نمی رسیم. تبدیل وضعیت هم جذب نیست اما اگر همه این تبدیل وضعیت ها را هم حساب کنیم به آن عدد نمی رسد. 

باقری با اشاره به آمار نیروهای جذب شده گفت: در مجموع از ابتدای شروع به کار دوره جدید شورا ۳ هزار نفر نیرو از شهرداری خارج شده‌اند عده ای بازنشست شده اند عده ای استعفا دادند و ... براساس مقرری که در برنامه قبلی بود و مجدد هم تمدید شده است شهرداری می توانست هزار و ۵۰۰ نفر را جذب کند.

وی تصریح کرد: اما عملکرد ما نشان می‌دهد یک سوم هم جذب نکرده است یعنی علیرغم‌ اینکه میزان بسیار زیاد جذب نیرو توسط مناطق و سازمان ها وجود دارد اما وسواس زیادی برای جذب صورت گرفته است و۶۷۰ نفر جذب جدید داشتیم که بالغ بر ۲۲۰ نفر آنها نیروهای شرکت اتوبوسرانی بودند و باید حکم آنها صادر می شود و مجموع جذب ما در حدود ۴۵۰ الی ۴۶۰ نفر بوده است. این موضوع را برای رفع ابهام مطرح کردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز