خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری سازمان مدیریت پسماند اعلام کرد:

آماده‌باش ماشین‌آلات تخصصی برف‌روبی در نواحی شمالی تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۹۳۷

معاون خدمات شهری و امور خودرویی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از آماده‌باش تمامی ماشین‌آلات تخصصی برف‌روبی در نواحی شمالی تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، امید آقایی گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته پیرو اعلان سایت‌های هواشناسی،  نسبت به آماده باش کلیه ماشین آلات تخصصی برف روبی مستقر در نواحی شمالی شهر شامل مناطق ۱،۲،۳،۴،۵،۲۱،۲۲ و مناطقی که احتمال بارش برف وجود دارد ، اقدام شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۲ هزار خودروی معمولی و ۳۰۸ دستگاه ماشین آلات تخصصی ویژه برفروبی سازمان مدیریت پسماند در حالت آماده باش قرار دارند، بیان کرد: علاوه بر ماشین آلات‌تخصصی تحویلی به مناطق، سایت‌های پشتیبان سازمان در مناطق شمال شهر نیز به تعداد  ۱۳  دستگاه خودروی برفروب و نمک‌پاش و بالغ بر ۷۰ تن ماده یخ زدا تجهیز شده‌اند.

آقایی در پایان تاکید کرد: با همکاری و حضور ناظرین معاونت خدمات شهری و امور خودرویی و ناظرین معاونت هماهنگی و امور مناطق سازمان مدیریت پسماند نسبت به انجام عملیات برف‌روبی و پاشش مواد یخ زدا از بامداد روزهای دوشنبه و سه‌شنبه اقدام و به نیروهای برفروب مناطق برفگیر یاری رسانی شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز