خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند اعلام کرد:

آماده‌باش ۳۰۸ دستگاه ماشین‌آلات تخصصی برف‌روب در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۷۹۷

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از آماده باش ۳۰۸ دستگاه ماشین آلات تخصصی برف روب و ۳۵ دستگاه ماشین آلات دیگر در سایت‌های پشتیبان طی امروز و فردا خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شهر، رضا شرفی از آماده باش صددرصدی تمامی ماشین‌آلات سازمان پسماند از هفته گذشته و بنا به درخواست مناطق خبر داد و افزود: حدود ۳۰۸ دستگاه ماشین آلات تخصصی برف‌روب اعم از خودرو بزرگراهی مجهز به تیغه برف روب، کامیونت‌های نمک پاش تیغه‌دار و کامیونت نمک‌پاش بزرگراهی در سازمان پسماند وجود دارد که با اولویت مناطق برف‌گیر میان مناطق ۲۲گانه تقسیم‌بندی شده‌اند.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد ناوگان خودرویی سازمان پسماند در مناطق برف‌گیر تقسیم شده است، عنوان کرد: همچنین ۳۵ دستگاه ماشین‌آلات در سایت‌های پشتیبانی وجود دارد که در مواقع ضروری بنا به درخواست مناطق، جهت کمک‌رسانی به منطقه مورد نظر اعزام می‌شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران ضمن اشاره به آماده‌باش این ماشین‌آلات تا صبح امروز جهت خدمت‌رسانی گفت: امشب هم باتوجه به اعلام شرایط زرد (برودت هوا و کاهش دما) از سوی ستاد مدیریت بحران، نیروها همچنان در حالت آماده‌باش خواهند بود.

به گفته شرفی، هواشناسی از ساعت ۳ بامداد بارش برف را پیش‌بینی کرده که خودروها با دستور کار مناطق ۲۲ گانه در حالت آماده‌باش قرار خواهند گرفت.

وی در بخش پایانی سخنان خود درباره تقسیم‌بندی مناطق درخصوص ماشین آلات تخصصی برف‌روبی گفت: مناطق ۱، ۲، ۴، ۵، ۳، ۶، ۲۲ و ۲۱ به ترتیب بیشترین خودروهای برف‌روبی سازمان مدیریت پسماند را در اختیار دارند تا با توجه به شرایط ناپایدار جوی و بارش برف دچار مشکل یخ‌زدگی و بسته‌شدن معابر نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز