خبرگزاری کار ایران

آماده‌باش نیروهای شهرداری تهران برای بارش‌های پیش‌رو/ در صورت بروز مشکل با ۱۳۷ تماس بگیرید

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۶۰۸

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران اقدامات صورت گرفته درخصوص شن پاشی معابر، طی بارش برف در روز گذشته و امروز را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا جعفری ضمن اشاره به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف طی امروز، بیان کرد: تمامی مناطق شمالی شهر تهران از چند روز گذشته در آماده باش کامل هستند و امروز هم آماده خدمت رسانی به شهروندان هستیم تا خللی برای عبور و مرور مردم پیش نیاید.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران ضمن اشاره به آماده باش تمامی کارگران خدمات شهری از روز گذشته تا به امروز، گفت: تمامی مخازن شن مخصوص شارژ شده‌ و پر هستند. زمانی‌که مخازن شن مخصوص خالی می‌شود بلافاصله کارگران از محل‌های دپو، کیسه‌های شن مخصوص را می‌آورند و مخازن سطح شهر را دوباره شارژ می‌کنند.

به گفته جعفری؛ از روز گذشته تاکنون هیچ معبری به علت بارش برف در مناطق شمالی تهران مسدود نشده است.

وی با بیان اینکه روز گذشته به صورت کامل معابر بزرگراهی و داخلی شن پاشی شده بود تا مشکلی برای شهروندان به وجود نیاید، افزود: هنوز هم معابر بزرگراهی و داخلی مناطق شمالی مملوء از شن مخصوص است.

به گزارش شهر، مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران در بخش پایانی سخنان خود تأکید کرد که شهروندان در صورت مشاهده مشکلی در خدمت رسانی و مسدود شدن معبری در هنگام بارش برف، با سامانه ۱۳۷ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز