خبرگزاری کار ایران

مدیرکل خدمات شهری شهرداری خبر داد:

آغاز شن‌پاشی در معابر تهران از شب گذشته/ تعبیه مخازن شن و نمک در ۳ هزار نقطه از شهر

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۶۵۱

​مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در بیش از سه هزار نقطه در سطح شهر تهران، مخازن شن و نمک تعبیه شده است.

به گزارش ایلنا، علیرضا جعفری با اشاره به آماده باش ۱۰ هزار نیروی ثابت خدمات شهری برای بارندگی امروز اظهار کرد: نیروهای ما از شب گذشته در آماده باش هستند و تا به الان، خوشبختانه بارش‌ها مشکل‌ساز نبوده است.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه شهروندان در بارندگی قبل، از کیسه های شن و نمک برای برف روبی معابر استفاده کرده بودند، یادآور شد: با توجه به همین موضوع، کیسه ها مجدداً به مخازن اضافه شد و در دسترس است تا مردم در صورت نیاز برای شن پاشی در معابری که رفت و آمد می کنند، از آن استفاده کنند.

وی همچنین تصریح کرد: در بیش از ۳ هزار نقطه در سطح شهر، مخازن شن و نمک تعبیه شده است.

جعفری با اعلام اینکه بیشترین بارندگی در مناطق یک و چهار است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز بارش در مناطق شمالی تهران را شاهد هستیم.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه نمک و شن مخصوص در معابر توزیع شده تا از یخ زدگی جلوگیری شود، گفت: از اواخر دیشب به دلیل بارندگی در معابر برف‌گیر منطقه یک، شن‌پاشی آغاز شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز