خبرگزاری کار ایران

تقدیر معاون زنان رئیس‌جمهور از بانوی تأثیرگذار در حوزه محیط‌زیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۰۴۲

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اهدای لوحی از نماینده طرح حفاظت از تالاب‌های ایران در نخستین نمایشگاه بین‌المللی زنان تأثیرگذار تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست، زهرا باحجب قاسمی، زن کارآفرین روستای آق بیگلو شهرستان نقده و حوضه آبخیز دریاچه ارومیه که به عنوان یکی از نمایندگان سازمان حفاظت محیط‌زیست در قالب طرح حفاظت از تالاب‌های ایران در نخستین نمایشگاه بین‌المللی زنان تأثیرگذار حضور داشت، مورد تقدیر انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده قرار گرفت.

وی از جمله زنان موفق و تاثیرگذار روستاهای حوضه آبخیز دریاچه ارومیه است که از آموزش‌های پروژه‌‌های معیشت پایدار طـرح حفاظت از تالاب‌های ایران بهره‌مند شده است.

در متن لوح تقدیر زهرا باحجب قاسمی آمده است:

«کشورمان، ایران مهد ظهور و بروز نخبگانی است که با تکیه بر توانمندی بی‌نظیر خود غیر ممکن‌ها را به ممکن بدل کرده‌اند. در این میان بانوان توانمندمان سهمی غیرقابل انکار در اعتلای نام ایران اسلامی و رشد شگرف در حوزه‌های مختلف دارند. بانوانی که با فائق آمدن بر همه چالش‌ها و مشکلات، کارنامه‌ای درخشان و قابل دفاع به ویژه در حوزه‌های فناوری و کارآفرینی فرهنگی هنری و ورزشی از خود بر جای گذاشتند.

ضمن آرزوی موفقیت برای سرکار عالی و مجموعه تحت امرتان همراهی ارزشمندتان به عنوان بانوی برگزیده اولین رویداد بین المللی بانوان تاثیرگذار را ارج می‌نهیم. گفتنی است، نخستین کنگره بین المللی زنان تاثیرگذار با هدف افزایش تعامل زنان ایران و جهان از 30 دی‌ماه تا 2 بهمن‌ماه 1401 در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز