خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش متوسطه در همایش سالانه دبیرخانه کشوری قرآن؛

گروه‌های آموزشی نقش مهمی در ارتقای کیفیت آموزشی دارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۵۶۳

معاون آموزش متوسطه در همایش سالانه دبیرخانه کشوری قرآن و پیام‌های آسمانی دوره متوسطه اول اظهار کرد: نظارت گروه‌های آموزشی نقش مهمی در ارتقای کیفیت آموزشی دارد.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، محمدمهدی کاظمی در نشست با سرگروه‌های قرآن و پیام‌های آسمانی استان‌ها، گفت: تبیین قرآن و معارف اسلامی برای نوجوانان در دوره اول متوسطه که دوره هویت‌یابی است، امری ضروری است و در این راستا پرداختن به حوزه‌های تربیتی و یادگیری قرآن، زبان عربی، حکمت و معارف اسلامی را نیاز مهم و زمان حال مدارس است. 

معاون آموزش متوسطه با اشاره به جایگاه گروه‌های آموزشی به‌عنوان دیده بان رصد کیفیت فرآیندها و برنامه‌های آموزشی، گفت: برگزاری این همایش به جهت ارتقای کیفیت آموزشی، بهره‌مندی از نظرات نخبگان، اساتید و علمای بزرگ شیعه، توان‌افزایی سرگروه‌های قرآن و پیام‌های آسمانی دوره اول متوسطه اهمیت زیادی دارد. 

کاظمی در پایان با تشریح برنامه‌های معاونت آموزش متوسطه، گفت: یکی از اولویت‌های وزارت آموزش‌وپرورش پیگیری مداوم دیپلماسی آموزشی و مهارتی با کشورهای همسایه و توجه به اشتراک‌های فرهنگی و مذهبی و تعامل بین کشورها است که در همین راستا دیدار با علمای کشور عراق، بازدید از حوزه علمیه نجف اشرف و بررسی مسائل آموزشی مدارس ایرانی مستقر در این کشور در حاشیه این همایش انجام شد. 

گفتنی است، این نشست با حضور سرگروه‌های قرآن و پیام‌های آسمانی سراسر کشور و جمعی از معاونین آموزشی استان‌ها در محل کربلای معلی و نجف اشرف کشور عراق از روز دوشنبه ۴ دی‌ماه آغاز و به مدت پنج روز برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز