خبرگزاری کار ایران

در ادامه روند نظارت بر چگونگی اجرای آزمون‌ها؛

بازرسان آموزش و پرورش به حوزه‌های تصحیح و اجرای امتحانات نهایی اعزام شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۳۳۴

در ادامه نظارت بر امتحانات مدارس، بر اساس برنامه ریزی‌های به عمل آمده، صبح امروز تیم‌های بازرسی آموزش و پرورش پایتخت، با حضور در حوزه‌های امتحانات نهایی شهر تهران، ضمن بازدیداز حوزه ها، از نزدیک در جریان روند برگزاری امتحانات و چگونگی عملکرد حوزه‌های تصحیح و اجرا قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا از آموزش و پرورش شهر تهران، در ادامه این بازدیدها، تیم‌های اعزام شده، طبق دستورالعمل نظارتی خود، نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و صحت برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم را مورد نظارت و توجه قرار دادند و این بازدیدها همچنان ادامه دارد. 

لازم به ذکر است، امتحان هماهنگ استانی پایه نهم بزرگسالان، داوطلبان آزاد، آموزش از راه دور و ارزشیابی جامع هم زمان با امتحانات نهایی، در شهر تهران در حال برگزاری است همچنین برای حوزه‌های مربوطه نیز از نظر رعایت قوانین و مقررات و نظارت بر اجرای فرآیندها، اقدامات لازم در حال اجراست. 

گفتنی است بر اساس این گزارش، ۳۰ حوزه اجرا در شهر تهران در امر برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم فعالیت می‌کنند که برای بار دوم، از ۱۰۰ درصد حوزه‌های تصحیح و اجرای امتحانات در ۵ روز اول برگزاری آزمون‌ها توسط تیم‌های ارزیاب و بازرسین، بازدید به عمل آمده است و این بازدیدها با حضور مسئولان وزارتی و استانی همچنان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز