خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان نوسازی مدارس کشور:

۱۹ درصد مدارس کشور فرسوده هستند/ گفتمان برای احیای جهادسازندگی تبیین

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۴۳۴

کارکنان سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با حضور در حسینیه جماران با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایلنا، بسیجیان و کارکنان سازمان نوسازی مدارس کشور به مناسبت گرامیداشت «سالروز تشکیل بسیج مستضعفین» به فرمان حضرت امام (ره)، ضمن حضور در حسینیه جماران با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند. 

حمیدرضا خان محمدی سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و تبریک هفته بسیج، گفت: تشکیل بسیج از الطاف الهی بود و بسیجیان به اذن پروردگار متعال لایمکن را ممکن کردند، که دوران دفاع مقدس سرشار از از این دست کارهاست و یک نمونه آن احداث پل خیبر بر روی رودخانه اروند با همت و تلاش رزمندگان و بسیجیان بود. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۹ درصد مدارس کشور فرسوده هستند، اظهار کرد: ظرفیت عمل جهادی و بسیجی‌وار بودن در فعالیت‌های سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور وجود دارد که باید با یاری خداوند و همراهی و تلاش همگانی این مساله را حل کنیم. 

سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تاکید کرد: باید عهد ببندیم با دقت و کار بیشتر به یک الگوی موفق در فعالیت جهادی تبدیل شده و مدل مدرسه‌سازی جهادی و این رویکرد را به یک گفتمان برای احیای جهادسازندگی تبیین و ارائه کنیم. 

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند هر کس در نظام اسلامی در هر مسئولیتی باید با این تفکر کار کند که در مهمترین نقطه جهان اسلام برای خدمت و رشد و کار قرار گرفته است، اشاره کرد و افزود: الگوی انقلابی، اسلامی، جهادی و تمدنی تعلیم و تربیت و مدرسه چه از بعد زیرساختی و چه محتوایی باید فراگیر شود. 

خان محمدی تاکید کرد: باید با تولید و توسعه بیشتر برنامه‌های مختلف تبیینی و فرهنگی بسیج، تفکر و آرمان بسیجی را در حوزه‌های مختلف کاری تبدیل به یک گفتمان کنیم. 

در ادامه نیز دوتن از پیشکسوتان و راویان دوران دفاع مقدس به ذکر خاطراتی از ایثار رزمندگان و بسیجیان در دوران جنگ تحمیلی و تبیین شرایط سیاسی روز کشور پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز