خبرگزاری کار ایران

سرپرست بهزیستی استان تهران:

فرهنگ عفاف و حجاب باید در اجزای زندگی خانواده بهزیستی هویدا باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۹۰۳

سرپرست بهزیستی استان تهران با بیان اینکه خانواده بزرگ بهزیستی استان تهران باید در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در پیشقراول باشد، خاطرنشان کرد: ضرورت برنامه ریزی بر مبنای سبک صحیح و سالم زندگی اسلامی و ایرانی، از مبانی فرهنگ غنی عفاف و حجاب به شمار می رود.

به گزارش ایلنا، سمانه زمانی که در نشست هم اندیشی گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در اداره کل بهزیستی استان تهران سخن می گفت، تصریح کرد: این نشست به منظور هم افزایی و استفاده بهینه از داده های ذهنی و بارش افکار اعضای ستاد استانی در بهزیستی شکل گرفته است.

زمانی در ادامه بیان داشت: بهزیستی در این زمینه تکالیفی چون شناسایی و حمایت از زنان در معرض آسیب و خانواده های افراد مجرم و آسیب دیده و تدوین برنامه هایی برای پیشگیری از ارتکاب به بزه و رفتارهای غیر اخلاقی در دستور کار دارد که از  طریق برگزاری دوره های مختلف آموزشی و دقت نظر در صدور مجوز مراکز تحت نظارت و مدیریت به انجام می رساند.

وی ادامه داد: حمایت از تشکل های صنفی و حمایت از زندگی افرادی که از حالت عادی خارج گردیده اند و توانمندسازی اعضای خانواده بهزیستی از ضروریات فعالیت در بهزیستی برای ارتقای کارایی، چابکی و پیشبرد برنامه های این سازمان است که در نهایت منجر به گسترش فرهنگ ناب عفاف و حجاب می شود.

سرپرست بهزیستی استان تهران در پایان اذعان داشت: فرهنگ عفاف و حجاب باید در اجزای زندگی خانواده بهزیستی هویدا باشد و این مهم با مشارکت و اهتمام همه ارکان سازمان و همدلی و مشارکت آنان امکان پذیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز