خبرگزاری کار ایران

حضور گرم سرپرست بهزیستی استان در جشن نوروزی معلولان تهرانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۳۸۷

سرپرست بهزیستی استان تهران با حضور در بوستان بیست و دو بهمن در جشن ویژه معلولان شهر تهران حضور یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این جشن که برای شانزدهمین سال پیاپی با مشارکت انجمن دفاع از حقوق معلولان، شهرداری و بهزیستی برگزار شد، سمانه زمانی در کنار افراد دارای معلولیت، پای صحبت آنان نشست و درد دل این بخش از جامعه هدف بهزیستی شهر تهران را شنید و دستورات لازم را در بهبود خدمات رسانی صادر کرد.

 

زمانی در ادامه با تبریک فرا رسیدن سال جدید و دوازدهم فروردین، روز جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: افراد دارای معلولیت بخشی مهم از خانواده بزرگ بهزیستی را در استان تهران تشکیل می دهند که در راه دفاع از حقوق حقه ایشان، بهزیستی با تمام توان خود، اهتمام لازم را به کار گمارده ولی در این مسیر باید همه دستگاه های اجرایی به تکالیف قانونی خود که قانونگذار پیش بینی کرده عمل نمایند.

سرپرست بهزیستی استان تهران با تشکر از تلاش دستگاه هایی که در عمل مدافع حقوق افراد دارای معلولیت هستند، اظهار داشت: بهزیستی در مسیر خدمات رسانی مطلوب و حداکثری به افراد دارای معلولیت نیازمند مشارکت همگانی در ارائه بهینه خدمات همه دستگاه های اجرایی و ارگان ها است که شایسته است، این مهم و مطالبه راستین، نهادینه گردیده و تبدیل به باور شود.

وی در پایان از گردانندگان این برنامه تشکر کرد و ادامه داد: از شهردار محترم تهران، معاونت ها، سازمان ها، شهردار منطقه و همه اجزای منطقه و ناحیه، انجمن دفاع از حقوق افراد دارای معلولیت و همه بزرگواران صمیمانه قدردانی می نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز